sobota, 10. marec 2018

8. marec

Drage moje šjore, najprej  naj vam zaželim čudovit 8. marec in upam, da so vas vaši dragi pocartali. Naj se sliši še tako klišejsko, vendar 1x na leto se pa res spodobi da nas kdo pocrta, a ne ;). En "majster" je pozabil pritisniti gumb objavi in sedaj je vse že z zamudo, vendar je važen namen, a ne?




Prišel je čas da vam pokažem tulipsrčke še v drugačni izvedbi. Stekleničke so reciklirane (začimbe, sirupi, antibiotiki...) in tiste ta pridne bodo/so dobile poleg še zamaške za vsak slučaj. V osnovi pa je to mišljeno kot vazica. Steblo in trava sta narejena po negativu Tininega tulipana z laki za nohte nanesenimi s pomočjo radirke na svinčniku. Napis zate (tudi Tinin) je izrezan iz moosgume. Srčki so klekljani po mojem vzorcu.


Moja mala pomočnica je s pomočjo radirke in blazinic naredila še pripadajoče kartice k stekleničkam - tulipan je obrisan in potem smo delali pikice :). Mami pa jim je dodala še imena po nareku avtorice :). Tole pa sva skupaj sčarali za naš ženski klan...



Tile dve pošastki pa so narejeni za vzgojiteljici v vrtcu. Dobri sta, da uganjata 19 2-4 letnikov, meni je včasih že ena vrh glave :P.


Na tem mestu naj se zahvalim Mojci, Sonji in Andreji, ki so mi pomagale s Tininimi izrezki (tulipani, pošasti, zate) - hvala vam in upam, da so vam vazice všeč :). Prve tri so namreč namenjene njim v zahvalo, ker jih brez njihove pomoči nebi bilo. 

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca marca
Lil patch of crafty friends #77 - ATG
Inspiration destination #145 - ATG
TTCRD - ATG
Alphabet challenge Y-is your choice

Danes vam pokažem tudi praznično po skici za 52 CCT, na katerega se ne morem več pofočkati - ti, ti mami :(. Dizajnerski papir, reciklirana stara voščilnica in božična zvezda (izrezana na roke) iz pavz papirja, ter zlata blazinica. Še Marinin napis in zlati polperlici in to je to.



Izzivi:
Simply papercrafts for all occassions #55 - ATG
Crafting from the heart #197 - ATG

Za piko na i naj vam še pokažem dva fletna mladeniča, moderatorja na lokalnem Radiju 94, ki sta me 8. marec presenetila in še 39 žensk v našem okolišu. Nič mi ni bilo jasno, ko sta se pojavila v službi in spraševala po meni, še manj pa ko sem dobila rožico. Aja, pa povedati moram, da sta samska - to sta prosila da se pove vsem :) :) :). Aljaž in Sandi, hvala vama :). Filmček pa je vreden ogleda, sploh če imaš slab dan.


Malo z zamudo pa vendar iz srca za vas vse,
Jerneja

15 komentarjev:

  1. What fun projects! Very nice to give as gifts! Glad to see you had a little helper as well! :) Thanks for sharing it all with us at Lil Patch of Crafty Friends!
    Sandy DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, kakšna krasna ideja za srčkaste tulipane! Všeč mi je, kako so izpadle reciklirane vazice. :) Škoda, da nisi uspela prijavit voščilnice na izziv, zelo lepa ja. Pa naslednjič! ;) Upam, da si tudi ti imela lep dan žena in da je bilo lepo presenečenje. Fejst fanta sta te obiskala in super simpatičen video sta posnela, sta me dobro nasmejala :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Thank you so much Jerneja, for sharing your project and creativity at 613! The Christmas card is a great take on the sketch - and I love the idea of recycling a Christmas card. Nicely done!
    ~ginny,
    DT for 613 Ave C
    RubberMAD (GettyCollection.com)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, super ideja, da iz odsluženih kozarčkov narediš vazice... krasni izdelki!

    OdgovoriIzbriši
  5. very beautiful ideas!

    thank you so much for playing along with us at alphabet challenges!

    hugs and kisses from germany,
    silvi xoxo

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja pa iii no, kok je tole tvoje dete pridno ♥♥♥
    Zelo lepo sta ustvarjali in vajina reciklaža pobere vse nagrade. Tudi voščilnica po skici mi je zelo všeč.
    Veš, sem si ogledala tedva fletna strica, pa nisem zasledila tvojega obraza:( si ti tista poilcajka, ki ni prišla po rožico ☺
    Želim ti lep začetek tedna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pridna je kadar njej paše :P. Mene so zrezali ven, je šefica tokrat. Drugače pa pašem pod Regijski center za obveščanje, policaji so čez cesto.

      Izbriši
  7. O koliko se dogaja v tej objavi.
    Jerneja hvala
    super vazice za 8.marec
    in presenečenje-top
    imej lep teden
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  8. Jej...kako čudovit tandem sta!!!! Vajine pozornosti so tako srčne in ko se na njih znajdejo še tulipsrčki, je mera popolna... Svetovno presenečenje ste imele!!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala za vazico s tulipsrčkom. :-) Jo razkazujem na polički v mojem brlogecu. Vrhunski tim sta s tvojo malo nagajivko. Veliko vsega ustvarita.
    Sem pogledala ta dva modela z rožicami. Super filmček. Tebe sem pa pogrešala. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sonja pa res ne morem biti vedno jaz v medijiih, tokrat je šefica prevzela štafeto ;).

      Izbriši
  10. Great creations. Very inspirational. Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards,
    Ann-Marie
    TTCRD DT
    Annemi {My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Jerneja, še dobro, da sem se ti zahvalila za tulipsrčkasto vazico, saj sem do objave prilezla šele danes:)). Tudi moja je v "brlogecu" kot prisrčno reče Sonja in sem vesela, da so vama vse stvari, ki smo jih scumprale skupaj "tri tete" prišle prav.
    Glede medijske izpostavljenosti: si bila prav fletna na tisti, kjer sem te videla, je pa res, da takšna izpostavljenost potem prinese še hude obveznosti:), tako da se kar nazaj drži in raje ustvarjaj s svojo princes:). Pozdravček obema in še 1 x hvala, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  12. Ej mala!!!! Še enkrat hvala lepa za darilce....le kdo bi ga ne bil vesel in z veseljem pomagam še drugič. Res si bila zelo pridna in si se potrudila ampak pri tej objavi sta pa tadva modela najbolj huda...brez zamere ampak...res sta dobra, vsa čast.

    OdgovoriIzbriši
  13. Lovely project, thanks for sharing with Inspiration Destination and we hope to see you again next time. Wendy DT xx

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).