petek, 16. marec 2018

Eko in rdeča

...sta temi tokratnega izziva pri 52 CCT. Uporabila sem natur osnovo, list iz stare knjige, Tinin napis in rdeč trak. Z malo čaranja, senčenja rezanja je nastala tale voščilnica.




Punce pri CRAFT-alnici želijo videti natur osnovo, Tina pa za uporabo njenih pripomočkov vsak mesec odpre galerijo - tokrat je galerija meseca marca. Božična zvezda je rožica, zato voščilnico lepim tudi k Scrapping 4 fun #111-anything goes with flowers.

Pokazati pa vam moram še bonbonček, ki sem ga prejela pri Klari - čudovit je,ideja s semeni za rože zelo domiselna :)


Želim vam lep vikend in čim manj snega :).
Jerneja

16 komentarjev:

  1. Oh quelle originalité, elle est superbe cette carte Ne-Ja, merci de jouer avec nous chez 52cct, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica. Všeč mi je božična zvezda iz popisanega papirja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno voščilnico si naredila in lepo uporabila časopisni papir :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ker se igraš z nami pri 52 Christmas Card Throwdown.

      Izbriši
  4. Všeč mi je tvoja podlaga iz časopisa in pa napis na njej. Seveda božična zvezda vse lepo zaključi. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. This is a very pretty and original looking card. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  6. Kaj naj ti napišem drugega kot to, da si naredila eno super čudovito voščilnico. Izbor papirja, vrhunski!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa voščilnica, lepo si uporabila časopisni papir oz. list iz stare knjige.

    OdgovoriIzbriši
  8. zelo lepa voščilnica...sem najprej mislila da je zavit paketek ;)
    tudi jaz sem zadnjič našla ene stare knjige in jih "rešila" pred bridkim koncem v smeteh....mi bodo služile za taka in podobna ozadja

    OdgovoriIzbriši
  9. Fantastično si postarala papir iz stare knjige in ga poživila z rdečimi dodatki. Krasna praznična voščilnica. :-) Bonbonček od Krake pa zgleda svetovno! :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Neja spet si čudovito ustvarjala - vse mi je všeč! Ozadje, izbira barv, odtis voščila - kombinacija vsega!
    Hvala, ker si jo delila tudi z nami na blogu Scrappin4fun! pridi še!
    Prelep teden ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepo si uporabila eko karton. Božične zvezde so pa itak kraljice praznikov.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  12. Super bonbonček. Veselo ustvarjanje ti želim. Tvoja božična zvezda pa krasna. List iz knjige perfektno paše na kraft osnovo. Malo z zamudo te pozdravljam kot gostujoča pri CRAFT-alnica.

    OdgovoriIzbriši
  13. Superb...
    Love the natural feeling.
    Thank you for joining us at Scrapping4fun Challenges this time.
    Hope to see you again soon.
    Priya-DT

    OdgovoriIzbriši
  14. Awesome creations, love the big flower
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).