sobota, 20. januar 2018

Nova maša

S to objavo zamujam tako zeloooo da je joj. Objava je ostala pripravljena na padanju, zakaj pa je nisem spustila čez pa nimam pojma :(. V glavnem voščilnica za novomašnika, ki ima z našo vasjo posebno vez. Pred približno sedmimi leti (recimo, da nisem falila) je bil Boštjan namreč protokolarni vodja sovaščanove nove maše in takrat je dober teden dihal z nami pri vseh pripravah. v 2016 pa je tudi sam postal novomašnik in tale voščilnica je romala k njemu.

Teta L. je želela nekaj podobnega Petrini voščilnici, tako je z veliko improvizacija nastalo tole. Mislim, da je misija uspela :).



Osnova je morala zaradi težkega klasja biti trša, zato sem uporabila kar tanek karton in ga kaširala s papirjem, ki ščiti nove čevlje v škatli. Malo reciklaže ne škodi, pa še ravno prav se je nagubal in s tem naredil rahlo teksturo v ozadju, piko na i pa je dodal tekst v zlati barvi. Tudi papir uporabljen za križ in napis je doma obdelan s kavo. Postopek sem vam pokazala v tejle objavi. Klas je utrgan doma na vrtu in posušen na štedilniku ker se je res mudilo :P. Kelih pa popolnoma enostaven sestavek kroga, pol-perel in odtisa vijugic, ki simbolizirajo trto. Za listke pa nisem našla nič primernega in je ostalo brez.


V notranjosti se skriva misel/molitev, ki se popolnoma vklopi v njegovo osebnost. Poleg pa je še prazen list, da so lahko napisali svoje voščilo.


Notranjost križa mi je delovala nekako pusto, zato sem narisala še zlati križ s tekočimi perlami. Je pa res, da se je roka "orngi" tresla in je rezultat "umetniški" :D.


Pri CRAFT-alnici želijo punce videti nov začetek. Mislim da je Nova maša ena velika prelomnica in vsekakor nov začetek.

Tole bo to za danes. Lep preostanek vikenda vam želim :).
Jerneja

11 komentarjev:

  1. Jerneja, kot vedno, si se odlično znašla, naredila vse tako kot mora biti in še več je vredno prav zaradi tega, ker si delala brez šablon in je pri tem morala priti v ospredje tvoja iznajdljivost - super je. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna voščilnica za novomašnika :-)) Lepi detajli so na njej.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo iznajdljiva in uspešna voščilnica. Posebno mi je všeč križ, to s kavo dobro deluje Pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  4. Fenomenalna je. Všeč mi je masivnost in postaran videz.

    OdgovoriIzbriši
  5. Enkratna voščilnica za novomašnika. Krasno si povezala vse simbole in še njegovo novomašno geslo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Fantastično ustvarjena voščilnica za novomašnika. To tvojo obdelavo papirja s "kofetom" moram res preizkusiti, meni je videti noro dobra.
    Všeč mi je prav vsak detajl na tej voščilnici.
    Bodi lepo,
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantastično! Zelo mi je všeč, kako si obdelala ozadje oziroma osnovo voščilnice. Vse ostalo je samo še češnja na torti. :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. U super si naredila, tako svečano izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo si se potrudila za novomašnika. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFalnici.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepa voščilnica za Novomašnika. Ja to pa je prav zares nov začetek, popolnoma enakovreden vsem drugim videnim.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).