sobota, 14. junij 2014

Zentangle #2

Dvojčici Ema in Lejlja, dve navihanki, ki pravita da sta moji frendici, sošolki od naše najstnice... danes praznujeta svojih 13 let! Tamala je dala navodilo: Ema modro-zelena in Lejla rumeno-črna, sedaj se pa znajdi... 

Ker sta dobesedno naviti oz. lahko bi rekli kar double trouble mi je stil Dr. Suess-a bil prva inspiracija iz tega pa lonček/škatlica z njunima imenoma v zentangle tehniki. Obe sta tudi bolj ustvarjalni duši, tako da bosta imeli lahko lončke za barvice, svinčnike, čopiče... ali pa škatlico za drobne najstniške skrivnosti (pokrovčka ni na sliki, ker sem pozabila nanj) :). Darilo pa je bilo v lončka vstavljeno naknadno.





Ko sem že zalepila mi je kapnilo, da bi bilo lepše videti obdelan napis na ravni podlagi... Gubice zaradi hitenja so dejansko potem dodale bolj rustikalen videz, ki mi je dejansko celo všeč. Slikano je zeloo na hitro, ker sem že tako zamujala. Tudi okrašeno ni preveč oz. je bolj rustikalno, saj jima s tem dam možnost dokončati po svoji ideji. Pikapolonice v njunih barvah, pa so za srečo. 

Šjori vse naj, naj in ostanita še naprej tako navihani! Vendar ne pozabita, da mami, ati  in ostali potrebujejo tudi kakšno minuto počitka, če že vidve shajata brez :P.

Izzivi:
Scrapbook stamp society #43- anything goes

En fenomenalen vikend vsem in hvala za vaš ogled, ter vedno zaželen komentar :). pa pa

PS: Obe naši mladinski ekipi gresta na državno tekmovanje iz gasilke orientacije. Sovjak prihajamo :)!

18 komentarjev:

  1. No, končno je tudi "naša" pogruntala kakšna tehnika je to. Glede na to, da sem pristna črnolaska, me je včasih kar sram, ker izpadem kot blond (brez zamere vsem blondinkam, to pravijo moji otroci). Spomnim se, da sem tudi jaz v osnovni šoli packala te stvari (da je to tehnika so se očitno spomnili v tem tisočletju). Nastajale so rožice, kjer je bil vsak listek po svoje pomalan in poštrihan - če je to to. Tebi gre ta tehnika čudovito ,vidim, da te je tako zasvojila, imaš idej za celo leto. Kar nadaljuj, je užitek, ko pasemo oči po tvojih mojstrovinah.
    Srečno na tekmovanju - glej, da boste rasturale. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem ti rekla da poznaš :). Hvala za lepe želje - bomo mularijo navadili vseh muh in trikov :P!

      Izbriši
  2. Fenomenalno si to naredila!!!
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Čakam mneje dvojčic, pa očitno ga tako žurajo da mi tamala niti javit ne utegne :)

      Izbriši
  3. zelo čedno res:)))) bi bla vesela jaz takega darila:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Vrlo lijepo napravljeno. Super si ovladala ovu tehniku.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasni škatlici, tudi sama prvič slišim, da se je tovrstno kratkočasenje, največkrat med dolgočasnim učenjem v tem stoletju preimenovalo v tehniko :). Moja mami je tovrstni tehniki rekla čečkanje po zvezku. Ampak tebi gre sijajno od rok in je prava popestritev med vsem videnim.
    Hvala, da čudoviti škatlici deliš z nami v Craft-alnici.
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Super škatlici! Dobro ti gre tole čečkanje :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Su-per!!! Zelo mi je všeč ideja, da si bosta navihanki sami dokončali izdelek.
    Na tekmovanju pa veliko sreče...;))
    Lep teden ti zelim, Jana

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo! :) Gotovo sta bili dvojčice zelo veseli :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Uuauu prva liga, krasno darilo, ki si ga potem okrasita še po svoje. Nora ideja!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ooooo, Jerneja to pa obvladaš. Pridružujem se Mojci, tudi jaz sem bila bolj skisana, kar se tiče tehnike, pa sem ravno tako črnolasa (krivim svoja leta- ha,ha).Ja, res sta super in verjamem, da bosta ti dve frtavki zadovoljni. Kar še kaj nam pokaži.
    LP

    OdgovoriIzbriši
  11. Noro dobro, tehniko obvladaš ni kaj ;) lepo je ustvarjat za dvojčke ;) punci bosta navdušeni ;) Ne-ja kaj si pa uporabila za škatle ( škatle od kave!?)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drži, škatle od kapučina so osnova. Jp, tamali dve sta bili navdušeni :)

      Izbriši
  12. Ne-Ja this is beautiful done.

    Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.

    Greetings Karin DT Coördinator


    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo sta lepi.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 110. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Neja, tole dvoje si zelo lepo naredila in verjetno sta ju bili veseli :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).