nedelja, 22. junij 2014

Sonce, morje in čipke

En lep pozdravček iz obale. Tukaj imamo delno do pretežno sončno in gužvo na cesti. Za ta teden je sicer slaba vremenska napoved ma bova pa vsaj nafilala baterije. 

Včeraj sem bila v Idriji na tradicionalnem 33. čipkarskem festivalu. Domov sem prišla s polno glavo novih idej, novimi sukanci, bulo, papirci... V glavnem, še se bo klekljalo pri hiši :). Slikice pa žal nimam nobene.

V sklopu čipkarskih idej vam tokrat pokažem čipko za tabornike. Na naslov naše klekljarske sekcije KD Rak je prišla prošnja za izdelavo čipke za tabornike, ki bo darilo udeleženim delegacijam  iz vsega sveta (cca. 150 držav) na 40. Svetovni skavtski konferenci, ki bo v Ljubljani. Ker skrbim, da Mojci ni dolgčas :))))), ste njeno čipko že videli, moja pa je tukaj.


Ob delu te čipke sem preklinjala kot stari furman, ker je papirc narisan "ubi bože" in sem se počutila kot majhen "pamž", ki tole kleklja za kazen in ne iz veselja :(. Še dobro, da je Mojca istih misli kot jaz, ker drugače bi si mislila, da ne znam več klekljati :(. V kolikor pa vas zanima tale čipka in ste jo pripravljene naredit, pa najdete zgoraj obrazec in muštre tukaj pa galerijo, da vidite kaj so naredile druge klekljarice.

Drage moje, uživajte v novem tednu. Jaz bom v stilu komada: "Smisel življenja je ležanje na plaži z možgani na off in dragim na straži :)!" Do takrat pa ena slikica iz sprehoda preko Strunjanskih solin.

Barke s Piransko cerkvijo v ozadju.
 pa pa

P.S.: Moji "lovilci sanj" so osvojili tretje mesto na izzivu #43 pri Scrapbook Stamp Society :)!!!

15 komentarjev:

  1. Super si to izvedla res ne vem zakaj se pritožuješ ribice so čudovite tako kot tudi cela čipka.
    Uživaj na obali in ne popzabi zaščite proti sončnim žarkom :)
    LP Danica

    OdgovoriIzbriši
  2. Jerneja čestitke tebi in Mojci, da sta naredili tako lepe čipke za tabornike, kljub slabim navodilom!!! Želim vama lepo vreme, da napolnita baterije ;) čestitke za 3.mesto ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow, prekrasno. Gledam i divim se. Uživaj na moru.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. uau lepa čipka! ti pa seveda lepo uživaj v morskih lepotah. lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa čipka, čestitke za 3. mesto! Ti pa le na OFF, saj je dragi na straži. UŽIVAJ-TA!!!!
    :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Še ena Mojca (danes tretja v vrsti - prej ni bilo časa). Najprej čestitke za 3. mesto (se ne čudim, lahko bi bilo samo še prvo), potem pa veliiiike čestitke za potrpljenje ob izdelavi čipke - samo da je konec . Je pa fino, da kdaj naletimo na tako spakedranščino, bomo bolj znale ceniti druge vzorce. Je pa tvoja lepša, ker ima ribice. Sem pa čutila na vodi, da boš obiskala Idrijo in festival. Jaz sem bila pred dvemi leti, planiram pa spet prihodnje leto, samo če mi bo zneslo. Prazna domov iz takega festivala - to pa je črn humor in utopija. Spraznjena denarnica -jaaaaa, to pa ja. Uživaj na morju, jaz grem konec tedna za dva meseca. čao

    OdgovoriIzbriši
  7. Vidim, da sta se res obe posteno namucili ampak na koncu se je splacalo. Uzivaj na plazi :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Uživajta na morju in plaži! Čipka je fenomenalna!

    OdgovoriIzbriši
  9. Nima veze, tudi če si preklinjala :-) Nastal je čudovit izdelek! Uživaj(ta) z možgani na off :-) Čestitke za lovilce sanj !

    OdgovoriIzbriši
  10. Ma saj ne morem verjet, moram pokazat mlademu taborniku, ki je bil na državnem mnogoboju prejšnjo nedeljo 3,
    fantastična čipka.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  11. oooo kolk lepa taborniška čipka :))))) ja carica si:)))))

    OdgovoriIzbriši
  12. Jerneja...najprej čestitke za nagradico!!! Tisti lovilci so res nekaj posebnega...si me že zadnjič navdušila!!! Ta čipka pa je kljub tarnanju čudovita...res pa ni fajn, če nam delo ne gre od rok :(...Uživaj na morju....jaz pa od naslednjega četrtka možgančke na off...juuupi...Pa kaj samo mene blog heca, da ne vidim vaših objav? Lp, Jana

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala. Potem boš tudi ti uživala tako da sve si bot :). Ne vem kaj se z blogom dogaja - tudi jaz na nadzorni plošči vidim samo tazadnjo objavo, ostale pa samo če grem od enega bloga do drugega :(

    OdgovoriIzbriši
  14. Vsaka čast, krasno si tole naklekljala! In čestitke za lovilce sanj, lahko bi bila tudi prva, ker so res fenomenalni :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).