torek, 11. februar 2014

Valentinove miške

Vse trgovine, letaki, katalogi, radijske postaje, ustvarjalke, izzivi... so v znamenju Valentinovega. Pa sem si rekla, da moram počasi iti tudi jaz v akcijo..

Takole so po ideji, mislim da iz Prostočasnika vendar ne vem več točno, nastala darilca za ta skomercializiran praznik. Malo sem reciklirala - osnova je kartonska embalaža, žica so koščki predolgo odrezane, sukanec je od klekljanja in potem zvit v trak... Ne manjka pa niti čokolatina, ki jo skriješ za ušesca.

Ker so tako enostavne in primerne tudi za ustvarjanje z majhnimi prstki, prilagam še osnovo po kateri zložite miško. V kolikor nimate migajočih oči pa so tudi tiste narisane ali pa ostanki iz luknjača dobre - važno je da so velike :).

Osnova, črtkane črte so prepogibi.
Preplašena..
V družbi...
Za ušesi skriva sladko presenečenje :)
Srček je narejen v origami tehniki, ki sem vam jo pokazala že v eni izmed prejšnjih objav, obešen pa je na repek kot darilce in da miška zgleda bolj praznično. Na to varianto lahko naredite tudi sedežni red, vabila... Jaz sem jih uporabila že na 100 in 1 način.

Pri Izazovi i slatkiši bi za izziv #27 radi videli eno srce, zato moje miške prijavljam k njim. Pri RRR za izziv #88 pa še vedno karkoli samo da ima trak.

pa pa za danes

P.S.: Metuljček je narejen vendar bo dobil dvojnika v drugi barvi, ker je bila taka želja. Pokažem, ko bosta končana oba :).

13 komentarjev:

  1. Luštne! Pa tako nagajivo gledajo ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Luškana ideja in pol. Mi gre kar na smeh, ko jih gledam, tako so cart. Pa čokoladen repek mi je všeč. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj ko so luštne! Tole ti bom pa prec ukradla :)
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma super so, muštr si bom pa sposodla-
    wauuu
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Iiiiiiiiiiiii, kako so lušne ;) prave valentin-ke ;)
    Lp, Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  6. Res so nekaj posebnega...zelo so mi všeč kot tudi origami srčki.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super lušne miške :-) Tole bi se pa splačalo preizkusiti.

    OdgovoriIzbriši
  8. Oh kako so fletne s temi rdečimi noski!! Super ideja!

    OdgovoriIzbriši
  9. Prav nagajive so te miške. Lepe!

    OdgovoriIzbriši
  10. Luštne so. Hvala, ker se igraš z nami na Izazovi i sladkiši.Grem pa takoj preverit še tale origami srček, ki sem ga očitno spregledala ;-)
    Keti

    OdgovoriIzbriši
  11. Ma kok so srčkane te miške. Luštna darilca <3

    OdgovoriIzbriši
  12. ooo kako čudovite miške si naredila! Krasna ideja, ki kdaj prav pride :-))
    Hvala, ker se igraš z nami pri "Izazovi i Slatkiši" !

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).