ponedeljek, 10. februar 2014

Bolje pozno kot nikoli

Začnimo v slogu Schwarzenegger-ja in njegovega termiantorja - I'm back oz nazaj v "civilizacij". Doma je zelo žalostno, vendar naj najprej poravnam dolgove še od mojega rojstno-dnevnega bonbončka.

Večino voščilnic namenjenih meni ste že videli na blogih, vendar obljuba dela dolg in tukaj vam jih pokažem še jaz. Šjore hvala vam za tako lepo presenečenje. Vaše voščilnice so mi res polepšale tale čuden vikend in vse po vrsti so čudovite.

Ena misel, ki mi jo je, v posvetilu prejete knjige, poklonila Laura:

Nova pridobitev od Laure.


Rojstni dan...
...naj ne bo le trenutek radosti,
temveč radost življenja , ki traja.
...naj ne bo le priložnost za prijateljsko srečanje,
temveč prijateljstvo, ki ostaja!

Še vaši izdelki - vrstni red je naključen.
Ana iz Bolje pozno kot nikoli.
Branka iz Hali.
Danica iz Moje Drobtinice.
Karmen iz Karmen ustvarja.
Mojca B. iz Moja Darila.
Sonja iz Na obisku pri old punci.
Tina B. iz Trenutki kreativnosti.
Vilinke iz Vilinke ročno delo.
Takole pa zgledajo na moji "novoletni smrekici, ki je postala stojalo za slike oz tokrat voščilnice.
Sonji je žreb naklonil bonbonček. Izmed prejetih voščilnic, kot sem obljubila, pa sem izžrebala dobitnico še enih uhančkov. Tokrat je to potekalo ročno - malo "old school" tehnike ne škodi. Dobitnica bo dobila uhančke v želeni barvi, kakšna bo pa oblika naj ostane presenečenje - bo nekaj še nevidenega :).
Oseba, ki dobi uhančke v modri barvi je... Ana vsem bolj znana kot Mnemosine - ČESTITKE! Javi mi svoj naslov, mail že poznaš.

Toliko za danes. Imejte se super v tem sončku :).

pa pa


6 komentarjev:

  1. Wiiiii!!
    komaj čakam da dobim moj prvi klekljan izdelek :D
    Fuuul hvala :)

    HF

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna ideja z novoletno smrekico...ki je lahko v uporabi še celo novo leto :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke dobitnici! Ta smrekica je res super ideja.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako krasen nabor voščilnic :-) Smrekica je res super ideja. Upam, da se bo pri vas stanje kmalu normaliziralo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Smrekica je res fantastična ideja. Pa še decembra boš prihranila čas ker boš imela smreko že postavljeno. Hvala lepa, ker si nas postavila na ogled. Ani pa čestitke. čao

    OdgovoriIzbriši
  6. Super kako si okrasila smrekico ;) Čestitke Ani !!!
    Lp, Vilinke

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).