torek, 31. januar 2023

Mojih 40....

"Govorim, da sem 30 pa še mal'..." bo po novem moj slogan ;P. 40, ki se mi je zasvetila na osebni izkaznici mi res nekako ne paše. Pripravite se na kilometrsko objavo. Pa pojdimo od začetka, se pravi z vabili.


Set šablon vstopnica od Najlepšaga para sem dejansko uporabila za pravo vstopnico pri kateri se ob unovčitvi krajši del utrže. Idejo za tekst sem priredila po predlogi najdeni na spletu. Da je vse skupaj rustikalno in pikico vintage, poskrbi pisava v stilu pisalnega stroja in zelen marmoriran papir na lepljen na temno moder fotokarton. Vse skupaj je senčeno z Distress Oxidom.
 

Izzivi:
Lil patch of crafty friends #198-ang
Avenue 613-anything goes 
 
Povabljenci so na glavnem delu dobili vse podatke, na krajšem delu, ki so odtrže, pa je črtna koda z datumom veljave.
 
Nadaljevalo se je 25.1. zvečer z avtomobilom zavitim v "strech" folijo in instalacijo pred vhodom v stanovanje. Fotografije so iz drugega dne v svetlobi.


Mlaj okrašen s prometnimi znaki 40, ogromna "bula" za klekljanje kjer je imam hlode (po izobrazbi sem uni.dipl.inž. lesarstva) namesto klekljev, čipko pa mi pomagajo delati tudi gasilska vozila.
 


Ker sem en kos knjižnega molja in sem Harrya Potterja prebrala že ne vem kolikokrat sem dobila svojo knjigo v dimenzijah 63 x 88 x 12 mm. Na naslovnici moja malenkost cca 18 let nazaj pod klobukom Izbruhom (klobuk iz Harrya Potterja).
 


Na rojstni dan sem domače "pocartala" s tole njamiiiii tortico z okusi Oreo drobtine/malina/pomaranča. Osnovni recept se mi je malo khm, khm ker sem hitela na inventuro, ampak okus je bil božanski. Osnovni recept najdete tukaj.
 

Na praznovanju so me oblekli v posebno majčko. Edino kar priznam je predzadnja vrstica - obnašam se 6 :) :) :).
 
 
S plakati so polepili celo prizorišče...
 


Bratec (desni) je skuhal bolano hud "brisket in pull pork", da o "buritu" ne izgubljam besed.... H V A L A Luka! 
 

Sestrična je naredila dve torti, domači so mi tudi pomagali pri peki dobrot in pripravili animacijski program....
 
Na obisk so prišli gasilci in mi zadali en kup nalog... in ne nazadnje, ste mi moj dan polepšale tudi ve, drage moje ustvarjalke s prečudovitimi voščilnicami - res en velik HVALA tudi vam... Voščilnice si sledijo si v naključnem vrstnem redu.
 
Danica in Sonja.

Urška in Andreja M.

zgoraj Martina in Tina Z., spodaj Klara in Andreja V.

zgoraj Valerija in Mojca, spodaj Zvonka



Marinka in botra z družino (saj ne da sem jo naredila jaz)

Mija

sodelavci #1.

sodelavci #2.

Majda
Laura


Še enkrat hvala iz srca vsem, ki ste pomagali da smo izpeljali zadeve in vsem ki ste me presenetile z voščilnicami!

pa, pa
Ne-Ja

5 komentarjev:

  1. WAW.....tole pa je bilo praznovanje z veliko začetnico.....Da imaš pa okroglo, se mi pa še sanjalo ni....In tisti listek zgoraj...koliko si stara, zgledaš in se počutiš.....res drži kot pribito....Si še vedno ena najstnica, ki jo mati skoz štrapcira!!!! (aja, ti to počneš sedaj Miji!!!!)...Vse naj naj še za naslednjih 40 let, na katerih boš pa upam da izgledala mal starejša kot tridesetletnica....

    OdgovoriIzbriši
  2. vau, se pridružuejm Mojci, izgledaš kot en mladič, neverjetno :))) kakšno super praznovanje, vau, se vidi, da so in ste se vsi tako potrudili! res lepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna objava in praznovanje je bilo kot zgleda fenomenalno. Videti si pa res prava mladenka. Preveri datume na osebni, da se nisi kaj zmotila :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Waaau Jenjea, to praznovanje si boš pa zagotovo zapomnila za celo življenje. Zelo lepo si nam pokazala svoje praznovanje okrogle obletnice. Človek bi kar vstopil na to zabavo :D Jerneja, naj ti še enkrat voščim vse najboljše in še na mnoga leta <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Jerneja, sploh nisem vedela, da si praznovala okrogel rojstni dan. Čestitke še enkrat mladenka in hvala, da sem preko objave malce praznovala s tabo :) Vabila - TOP! In vse ostalo - same lušte ;-)
    Ti pošiljam veli po rojstnodnevni objem, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).