petek, 14. januar 2022

52 CCT - reciklirane snežinke #1

O ja, "naša" se je lotila prvih prazničnih voščilnic za 2022 - ne moreš, da verjameš :) :) :). Priznam, da so me lani rešile voščilnice, ki sem jih naredila v začetku leta za 52 CCT, zato močno upam da bo letos kaj drugače. Danes pokažem recikliranje nahrčkanega materiala in ostankov - saj vsete čez 100 let vse prav pride.

Naredila sem dve vintage voščilnici, kjer je ves material (razen osnov in polperl) recikliran. Podlaga je iz embossirane darilne vrečke, snežinke narejene s stencil šablono in strukturno pasto na listu stare knjige so ostanki voščilnic iz 2014, božične zvezde so ena iz prejete voščilnice ena pa je sestavljena iz ostankov pavz papirja in odpadne embalaže.

Na prvi je trak je odrezan s  "kazalom", pri drugi pa samo dodatno natrgan, ker je ostanek bil premajhen. V obeh primerih sem preko strukturne paste podrsla az metalno rjavo Delicata blazinico. Meni deluje kot efekt stare čipke. tudi napis srečno je v obeh primerih izrezan iz kaširanih ostankov snežink.

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca januarja
Avenue 613-anything goes
TTCRD  -ang   
 

 
Danes vam pokažem še eno po skici. Se beremo....
Ne-Ja

12 komentarjev:

  1. Toliko različnih elementov si dodala, da človek komaj vse pregleda. Te zastavice so pa tako krasna izvedba, da priporočam izdelavo še ene samostojne voščilnice s to tehniko, da bo meni še malo bolj jasno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz bi te kar okronala za kraljico reciklaže. Res si prava mojstrica v tem, da iz ostankov embalaže narediš prave zaklade. Tvoje praznične voščilnice so naravnost čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne so! Tudi mene ponavadi rešujejo tiste voščilnice iz začetka leta:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem imela v mislih, da ti napišem, da si kraljica reciklaže, pa sem videla, da je to napisala že Sonja... no, pa jaz ne bom ;) Voščilnici sta čudoviti. Krasno ozadje in te zastavice... uau!

    OdgovoriIzbriši
  5. Paša za oči, kakšne tehnike vse...

    OdgovoriIzbriši
  6. Great take on the sketch!! The embossed background on the cards is just gorgeous! Thank you so much for playing along with 52CCT. Rosi x

    OdgovoriIzbriši
  7. Ojoj, zdaj pa se moram odločati med zemeljsko in tisto bolj hladno varianto ... težka je bila, sem pa presenečena, kam se je prevesila moja tehtnica ;-)
    Čudovito si ustvarjala draga moja, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful embossing and card design..
    Thank you so much for joining in with us at 613 Avenue Create..hope you will play along again..

    Luv CHRISSYxx

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno si se lotila moje skice in naredila čudovite voščilnice :-))
    Vesela sem, da si se nam pridružila na prazničnem izzivu pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  10. Beautiful cards and lovely embossing. Thank you for joining in with Through the Craft Room Door challenge. Debbie DT

    OdgovoriIzbriši
  11. Very nicely crafted! Thanks so much for sharing with us at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner

    OdgovoriIzbriši
  12. Hello!
    Wonderful project, thank you for taking part in the Avenue 613 challenge! Hope to see you again! Good luck!
    Roberta GD Avenue 613 Challenge

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).