četrtek, 9. december 2021

Advent 2021 in izžrebanka

Dodobra smo že zakorakali v adventi čas in spodobi se, da pokažem kaj sva ustvarjali z mojo malo. Letos sem naredila samo en venček (ostali so trajnostno reciklirani) in dve vratni dekoraciji. Začnimo z venčkom - tokrat klasično okroglim, vendar samo z eno svečo.

 
Za osnovo sem spletla belo omelo v venec (sodelavec se je potrudil in plezal po drevesih - I. hvala!), preko dodala venec iz ciprese in kozarec v katerem je sveča, zakrila še z venčkom iz storžev. Vse skupaj je zasneženo z belo tempero, pozlačeno s starimi tekočimi perlami in prelakirano s prozornim sprejem z bleščicami. Venček je vpet na zlato kartonsko osnovo za torto, tako da se omeline bunkice ujamejo vanj. Je bil pa dodobra pretresen, tako da so odpadle tiste ki so imele to plan storiti :P. Vratne dekoracije pokažem kdaj drugič - upam, da še pred novim letom ;).
 
Izzivi:
Fab'n'funky challenges #541anything christmass 
Scrapping 4 fun challenges #206-winter/christmas
Dream valley #260-christmas

obesek za ključe s klekljanim srcem in...

 

...vrtnice iz javorjevih listov za nagrado

Dolžna sem vam pokazati še vse vaše fantastične kreaciji, ki ste jih poslale moji mali in seveda izžrebanko.... Drage moje, najlepša vam hvala za vse voščilnice in darilca, ki ste jih poslale moji mali. Šjora je popolnoma navdušena in voščilnice vsakemu ponosno pokaže :)! Pa poglejmo vaše lepotičke...

Marinka

Marjeta

Valerija in Martina

Mojca

Tina Z. in Sonja

Gaino darilo se odpre in razkrije samoroga :)!

Amadeja in Maja

Klara - mucam žal že manjkajo učke, ker so bile zeloo zanimive našima mačkonoma :(

Urška

Žreb je bil tokrat naklonjen Marjeti - čestitke še virtualno! Prejela boš srček s čipko in vrtnice iz javorjevih listov (fotografija zgoraj), ki jih boš ali uporabila za svoje projekte ali pa ti bodo krasile dom :).


Še 1x hvala vsem za vaš čas in trud, da ste moji mali polepšale že drugi rojstni dan v času koronskih omejitev. Upam da drugo leto končno zažuramo s prijateljčki!

En zasnežen objemček od naju dveh in hvala ker ste!
Jerneja in Mija

8 komentarjev:

  1. Tole je pa arhivska objava. kako so punce razvajale tvojo malo. če se že me tako razveselimo voščilnic, kaj šele otroci, sploh še tisti, ki se na ustvarjanje spoznajo. Lepo si prikazala vse voščilnice in lepo, da ste eno tudi nagradile. zabavno, pa še ena bo vriskala. No sedaj pa še k čudovitemu adventnemu venčku, ki si ga res v živo predstavljam, saj si tako lepo opisala postopek in sestavine. In bela omela, emocionalno. Se ve kje delaš, da se je sodelavec upal dvigniti na drevo. Draga Ne-Ja, ni izgovorov, da ne pokažeš še ostalih venčkov, saj moja Miza adventnih venčkov, kamor sodijo tudi podobne dekoracije, namenjene pričakovanju božiča, ima še prostora. Do konca leta mora biti polna.

    OdgovoriIzbriši
  2. great creations Thanks for sharing at 613 Avenue Create xx Please join us again.
    https://wwwkraftyjean.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehe, upam, da sta mačkona že ugotovila, da sta na voščilnici samo papirnata mačka:D... Venček je top, jaz samo od daleč opazujem belo omelo nekje v krošnjah:)...

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno ustvarjanje. Lepo, da smo Miji vsaj malo popestrile rd, vsaj z voščilnicami.

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful wreath!
    Thank you for your lovely Creation at Scrapping4funChallenges.
    Wishing you a Blessed Christmas and a Happy, Healthy, and creative 2022.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
    https://rachellescreations.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful wreath-Thank you for joining us at 613 Avenue Create
    Carol DT x

    OdgovoriIzbriši
  7. Uau, kako lep venček in še lepši obesek. Krasne voščilnice so prispele tudi na vajin naslov. Čestitke Marjeti.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).