sreda, 15. december 2021

Advent #2 in 18-let

Mimo je že tretja adventna nedelja, ko vam dam na ogled prvo vratno adventno/praznično dekoracijo. Reciklirala sem pomladno osnovo oz. srce iz brezovih vej, ter ga odela v praznično zelenje (cipresa, bela omela) s kraljico prazničnih aranžmajev - božično zvezdo.

detajl dekoracije

Vse letošnje dekoracije povezuje ista osnovna nit - cipresa, omela in božična zvezda. Adventni venček si lahko pogledate tukaj, drugo dekoracijo pa še pokažem..

na mojih vratih

Tudi tokrat sem se poigrala z belo tempero, zlatimi tekočimi perlami in prozornim lakom z bleščicami za malo svečanosti.
 
Izzivi:
Art MBR - praznični izziv 2021 (zimske rože)
Alphabet challenge R- is for red
Scrapping 4 fun challenges #207-christmas/winter
Dream Valley - christmass
 
zložen ključ
 
Drugi del objave pa je posvečen novopečeni 18-letnici, ki je na svoj 18-i rojstni dan naredila tudi vozniški izpit. Takoj povem, da je to še ena od (ne)izvedljivih idej moje drage sestrične, ki poskrbi da mi lasje vztrajno sivijo in da so živčki čedalje bolj skravžljani :P. Voščilnica je narejena v obliki avtomobilskega ključa (tega modernega, kjer se kovinski del skrije v ohišje). Namesto gumbov za odklep, zaklep in odpiranje prtljažnega prostora so simboli vera, upanje, ljubezen kot vodilo maturantki in novopečeni voznici ;).

delno odprt ključ
 
odprt ključ
 
Na "kovinskem" delu ključa se skriva posvetilo, ki se s pomočjo razcepka zapre v osnovo ključa. Obesek ključa pa služi kot žepek za €, ki je s pomočjo roza razcepka pripet na kovinski obroč oz. ključ. Roza oz "hot pink" obroba predstavlja zaščitno plastiko ključa ;). Nikakor nisem našla tako živega odtenka, zato sem bel perla papir pobarvala z roza označevalcem teksta - misija odtenek uspešna ;)!

vpetje žepka za €
 
podlaganje žepka

podlaganje ključa, da se je skril "kovinski del"

Ko ključ obrnemo se dejansko pokaže srebrna barva, tudi vsi detajli so narejeni iz reciklirane srebrne embalaže (indijančki).
 

Voščilnica je prevelika za vse običajne kuverte, zato sem naredila kuverto iz pavz papirja v dolžini A5 kuverte, širina pa je malenkost ožja.
 

Vse uporabljene šablone so od najlepšega para, edino kvadratki in simboli vera, upanje ljubezen so najdeni na spletu in izrezani ročno - khm, khm za rezanje 2 cm motivov na srebrn karton... Prejemnici je voščilnica všeč, naročnica pa je komentirala "ena najboljših, res" :) :) :)!

Izzivi:
Najlepši par - lov na kolekcijo pomlad-poletje (amerikanka 2 - tagec)   
Crafty sentiments - anything goes 
Lil patch of crafty friends #171 - ang
ttcrd  -ang 
 
pa,pa
Ne-Ja

18 komentarjev:

moi pravi ...

WOW, kako noro nobra ideja za opravljen izpit. Najprej sem mislila, da ste ji podarili avto (torej kjuč za avto). Tako lahko vidiš kako realistično si vse naredila.

ArtMBR pravi ...

Navdušena sem nad tvojimi belimi omelami, ki jih vpletaš v praznično dekoracijo. Tako pomenljivo se mi zdi. Da si mojstrica reciklaže, že vemo in srečna osnova za venček, ki jo tolikokrat vzameš v roke in okrasiš. hvala, da si venček pokazala tudi na moji mizi venčkov. Tudi Klarina omara je bogatejša za praznične rože, ki jih nujno potrebujemo za rožno deželo. Več jih bo, bolj bo pravljično. Kar pa se tiče tvojega modernega ključa za novopečeno voznico. To pa je projekt in verjamem, da ti je vzel kar nekaj razmišljanja in časa.Ampk ideja je odlična, izvedba perfektna, natančna in ničesar ne manjka. Kako le ne bi bil všeč prejemnici takšen unikat.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tvoji venčki so vsako leto izredni, zato naj mi ne zamerijo takega navdušenja, kot jih bo dobila voščilnica. NORO!!!! Perfektno in skrajno domiselno!!! Bravo za idejo in izvedbo....

Valerija pravi ...

Jerneja, najprej me je navdušil tvoj venček v obliki srca in tako krasno okrašen. Fantastičen!
Potem pa sem se poglobila v detajle in pomen voščilnice in ostala poponoma brez besed. Noro, noro, noro dobra voščilnica. Hvala tvoji sestrični, da ti je spet naredila kak siv las, za tako voščilnico verjemi, da je vredno :)
Hvala za tvoj obisk in sodelovanje v izzivu Vesele hiške. Valerija DT

Metuljčica pravi ...

Meni je všeč pboje. Čudovita srčna dekoracija je prava praznična popestritev. Ideja za voščilnico pa nekaj posebnega. Čestitke!

Scrapping4funChallenges pravi ...

Beautiful wreath!
Wishing you a Blessed Christmas and a Happy, Healthy, and creative 2022.
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
https://rachellescreations.blogspot.com

Jean pravi ...

Such pretty creations ! Thanks for sharing at 613 Avenue Create xx Please join us again.
https://wwwkraftyjean.blogspot.com/

Darnell pravi ...

All your creations are sensational, Jerneja! But it is the key card design that took my breath away! You are a genius! I'm in awe of every single detail! Thank you for inspiring everyone at NBUS! Holiday Hugs, Darnell

Moje drobtinice23 pravi ...

Mi je všeč tvoja okrasitev vrat s srčkom. Pri tebi reciklaža resnično ne pozna meja. Kar pa se voščilnice tiče...fantastična ideja!

Chana Malkah pravi ...

Thanks so much for dropping this wonderful project into our mailbox at 613 Avenue Create!
Hugz,
Chana Malkah,
A Place To Start, Owner
613 Avenue Create, Owner
Redora Lee Designs , My Blog
Shopping Our Stash, DT
The Color of Cards, Owner

Crafting Queen pravi ...

Wonderful projects. Thanks for joining 613 avenue Create. Anesha

Marjeta pravi ...

WOW! tole pa je ideja. Super, za ponovit tudi pri meni.

K M Meena Herale pravi ...

Fabulous work, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see you next time.

Hugs
DT Meena Herale

https://cardscraftandart.blogspot.com

FinArt pravi ...

Kakšna prekrasna objava je pa to. Tale recikliran venček jemlje sapo. Potem pa sledi ta neverjetna voščilica pri kateri si podrobno opisala kako si jo sestavila. Zelo mi je všeč. Lepo, da si se nam pridružila v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

oldpunca pravi ...

Wow! Tale avtomobilski ključ pa je poglavje zase. Se sploh ne čudim, da ti ob željah naročnikov sivijo lasje. :-) Super si se znašla. Hvala, ker z bleščečim ključem sodeluješ v Veseli hiški.

Majda pravi ...

Jerneja, kaj naj dodam, kar niso zapisale moje predhodnice?! Pravljično ustvarjanje in iz srca hvala, da ga deliš v Veseli hiški : )
Vsa navdušena ti pošiljam velik objem, Majda

VEANA R. pravi ...

Draga Jerneja, kako izvirne in lepe ideje ! Vse čestitke in hvala za obisk v Veseli hiški. Pozdravčke, Veana R.DT

N-Eva pravi ...

Noro lepa izdelava voščilnice, tudi venček je čudovit <3 ....Hvala ,da se igraš z nami na Dream Valley izzivu. Lp, Neva