ponedeljek, 9. december 2019

Planike za 2x60 - let

Prejšnji vikend sta praznovali dve novopečeni 60-letnici. V "uč sta mi padli" dve ideji Najlepšega para s čipko tako in tako, in seveda je bilo potrebno preizkusiti zadevo. Planik sem se kar narezala in jih tako porabila za obe voščilnici. 


Na prvi voščilnici sem jih postavila v zalivalko in zložila v šopek šestih za 60-let. Ker so slavljenko poslali  v Pariz je v ozadju  "znamka" Pariza, v notranjosti pa vintage podoba Eiffelovega stolpa. Iz zalivalke se je izlila mini številka 60 in par vodnih kapljic - tekoče perle.


Da se je notranjost povezala z zunanjostjo sem vogale okrasila s planikinim zelenjem, številko 60 in pika - poko za srečo.


Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca decembra (vse šablone)
Crafty sentiments - anything goes
Lil patch of crafty friends #119 - ang
TTCRD - ang

Drugi projekt je bil za mamino sestrično. Tokrat sve združili moči  - ona ji je naredila kvačkan prt, jaz pa embalažo in voščilnico. Fotografije so žal nočne.

Prt je v temno rjavi barvi.

 Na kvadratni izrez v osnovo sem spletla čipko iz planik in vanjo vpletla številko 60.



Za prt sem naredila tulec iz acetatne folije in dva poklopca, ki sem ju okrasila z zelenjem, kančkom čipke in številko 60. 



Izzivi:
Najlepši par -  lov za kolekcijo pomlad poletje (zelenje)
Brown sugar #296-ang
 
Lep začetek tedna pa čeprav je deževen.

pa,pa
Ne-Ja

6 komentarjev:

  1. Najprej se ustavim pri drugi! Kako dobro izgleda, kot travnik planik! Tudi prva je krasna, ampak druga te pa res popelje v hribe... Prt pa...uau!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudoviti voščilnici in enkratno darilo. Super!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jej, kako lepo si zložila planike na obeh voščilnicah! Čudovito. :-) Timsko delo pa je za desetko. Krasen prt.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako dolg komentar sem napisala, pa je šel v franže. Skratka, čestitke za tako velik projekt. Dobro, da poslikaš in ideje deliš naprej. Obe sta imeli veliko dela.

    OdgovoriIzbriši
  5. Wonderful projects! Thanks for joining us and good luck with with your entry!
    Hugs, Joy
    Joyfully Stamps
    Lil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).