četrtek, 5. december 2019

Adventni venčki 2019

Ekola pa smo zakorakali v december in adventni čas. Letos mi je pošteno nagajalo vreme. Najprej je bilo pretoplo, da bi karkoli zelenega nabrala, potem ko je bil pa čas je "nebo začelo jokati" ...  Večino je ves material naraven, kakšna pikica pa je seveda tudi umetna/kupljena.

Predpriprave...
Sedaj pa gremo v detajle :). Tisa s Tininimi božičnimi zvezdami v viola srebni kombinaciji.


Božične zvezde so narejene iz tetrapakom od mleka, ki sem ga kaširala s srebrno folijo z bleščicami. Na sredino sem zalepila odrezane bunkice iz viola verige za jelko in vse skupaj zasnežila :). Eno izmed zvezd pa krasi angelček iz gipsa.




Drugi ima osnovo iz ciprese, na katero je dodan svečnik iz breze s čajno svečko. Po obodu  ima venček iz šipka in vrtnic (narejene so iz javorejvih listov, lahko bi bile tudi iz trtinih). Za bolj bogat občutek se preko ciprese raztezajo še trtine vitice in šipek.



Tretji venček ima osnovo iz leskovih šib in mačic. Jelkine vejice so spete v venec preko pa venček iz posrebrenih storžev. Vse skupaj je zasneženo. Tukaj lahko povem, da sem kupila srebrn sprej-lak z bleščicami, notri pa je prozoren lak s "tremi" bleščicami  -škoda besed. Tako sem uporabila srebrn kaligrafski tuš, ker ni bilo časa iskati nov sprej.


Četrti vneček ima šipkov venček preko smrekove osnove.


Peti venček  krasi najina vrata. Uporabila sem lansko osnovo in jo podložila  s  cipreso, po obodu pa naredila venček iz glogovih vejic. Škratek je tudi že videna zadeva, vendar brez njega ne gre.


Ekola drage moje to bo to za letošnji advent :).

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca decembra (božična zvezda)
Najlepši par -  lov za kolekcijo pomlad poletje (božična zvezda)
Scrapping 4 fun #154-winter  
Bizzy becs store - ang
Veselodecembrski izziv pri Metuljčici - adventni venček, božično zelenje, venček
ArtMBR - adventna pravljica

Upam da ste bile pridne - danes hodi Miklavž naokoli :).

pa, pa
Ne-Ja

14 komentarjev:

  1. Tako lepe venčke si naredila, da ne morem mimo tega , da te prosim, da popraviš povezavo name, če si se že namenila. lepo prosim tistega z javorjevimi listi nad katerim sem padla dol. A res so iz javorjevih listov?. Verjetno so bile pa potrebne kar priprave. Sicer so pa lepi vsi, krasno si jih tudi predstavila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ekola urejeno - hvala za opomin in komentar :). Ti napišem kaj več glede teh vrtnic in dam povezave tekom tedna - se mi lahko javiš na mail prosim, ker ne najdem tvojega.

      Izbriši
  2. Pa ti si neverjetna, prava 3d mojstrica. Eden je lepši od drugega, pa tako različni so, vau.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako veliko venčkov si naredila. Prav popestrila in polepšala si mi jutro, ko sem s kavico v roki začela dan in v miru rolala gor in dol in vzdihovala. Všeč mi je tvoj naravni stil in tudi dodatki so skrbno izbrani in usklajeni. Resnično sem vesela, da sodeluješ tudi na letošnjem veselo decembrskem izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful Christmas decorations, thanks for sharing at Bizzy Bec's!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sploh se ne morem odločiti, kateri izmed tvojih venčkov mi je najlepši. Vsi so najlepši! :-) Dejstvo je, da obvladaš v nulo. Vrtnica iz javorovega lista še vedno krasi moj brlogec. Zelo mi je všeč svečnik iz breze. Pa bele božične zvezde iz embalaže. Super zgledajo zavite navznoter. Jaz jih pa vedno prepričujem, da se obrnejo navzgor. :-) Palček na vrtaih pa gotovo ne bo spustil nič slabega v stanovanje. :-) Na mene so pozabili tako parklji, kot Miklavž. Je pa res, da si nisem zglancala čevljev. :-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, da si s svojim venčkom okrasila tudi Veselo hiško. :-)

      Izbriši
  6. Uau, saj ne morem verjeti, koliko venčkov si naredila in vsak izmed njih je drugačen in vsak izmed njih drugačen. Prekrasni so! Navdušena!

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful, love all your Wreaths
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako praznično je pri tebi!!! Navdušena sem do neba! Toliko svetlobe si prinesla z njimi.
    Hvala, ker sodeluješ v naši Veseli hiški, ki se zaradi tebe blešči in žari.
    Objem k tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. In hvala za sodelovanje na blogu Scrapping4fun - zasluženo se je tvoj venček znašel med mojstrovinami tega izziva. Čestitke, Majda

      Izbriši
  9. Joj Jerneja,kako zelo lepe venčke si naredila!!! Navkljub neprimernemu vremenu si uspela nabrati material in izdelati prečudovite venčke. Debla breze so letos zelo popularna, fantastično si jih uporabila! Tudi umetne materiale si prav dobro vkomponirala v svojo dekoracijo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Karasni venčke siustvarila. Eden je lepši od drugega. Hvala, da si se n am pridružila v Veseli hiški. DT Janja

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).