četrtek, 19. september 2019

Recikliran twofer

Dnevi bežijo z nadsvetlobno hitrostjo in res ne vem kje se me drži glava... Prejšnji teden so do mene prišle Tinine novitete. Še vedno, kar ne dojamem, da sem dobila celotno kolekcijo  - Tina še enkrat  en velik H V A L A :) :) :) :). Posledično jih je potrebno preizkusiti, da se slučajno ne bo na njih nabral prah. Danes pokažem dve voščilnici, ki sta narejeni po izzivih za CRAFT-alnico - reciklaža in z nekonvencionalno uporabo iste šablone "bitja" za Twofer Card.

"Sončna" fotografija.

"Senčna" fotografija.
Poglejmo vsako posebej. Fotografija je "sončna in senčna", ker se  barve nekako ne pokažejo v pravih odtenkih :(.

Za novorojenko (no, ja... zamujam na polno) Klaro Sofijo sem uporabila Tinino domislico z jelenčkom, ki sem jo še malo okrasila.


Za ozadje sem uporabila ozadje z voščili, odtisnila z oranžnim oxidom, poškropila z vodo in razpihala s slamico - wola sončka.


 Vse uporabljene šablone, razen bodijev, so od Najlepšega para.

Dokaz reciklaže - natur odtenek od ovitka pakiranja svežih rib, bela/turkizna embalaža od spodnjega perila.


Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca septembra (vse šablone razen bodijev)
Scrapping 4 fun #149-anything goes
Najlepši par - lov na kolekcijo pomlad poletje (bujno zelenje, srnica, voščila za vse priložnosti)
Lil patch of crafty friends #114 - ang

Druga voščilnica je namenjena za rojstni dan osebi, ki je pripomogla, da je, davno nazaj, bila moja angleščina na maturi pozitivna ;).

Tokrat sem se odločila, da bom pikapolonice, uporabljene za srečo na prvi voščilnici, zložila v eksotično cvetje, ostanek ovala pa za vazo. Za osnovo sem uporabila šablone iz seta Marjetice, na katere sem potem dodala razstavljene pikapolonice.


Cvetlice izpadejo bolj eksotično, zato se poleg prileže zelenje in bodičevje :). Za 3D efekt je zelenje prepleteno s cvetovi in sem in tja položeno s 3D penicami. Vseeno sem tudi na to voščilnico dodala  pikapolonice tako malo za srečo in tri različne odtenke kapljic v ozadju (voda in distress blazinice). Oval je na dnu malce pomečkan, tako da dobi raven rob in s tem občutek vaze. Minimalno sem s sivo distress blazinico in akvarelnim čopičem naredila vazi še senco.

Dokaz reciklaže - embalaža od čaja za zelenje, embalaža od sladoleda za cvetje, tagec za baze pikapolonic.


Ostali izzivi:
CRAFT-alnica #244 - reciklaža 
Brown sugar #293-ang
TTCRD  -ang 


Hvala ker ste se prebile čez objavo :).  

pa, pa
Ne-Ja

16 komentarjev:

  1. Ti si meni fenomen in navdih glede recikliranja, neverjetna si. Tole so pa tako krasne barve in superski twofer.

    OdgovoriIzbriši
  2. Two exquisite cards, Jerneja! I love them both! Your sweet deer with her pink bow is perfect for welcoming the new baby! And you are so clever to turn your little ladybugs (we call them that here) into unconventional and very pretty flower petals for your gorgeous bouquet and vase! Amazing colors from your recycled packaging! Great inspiration for all of us!! Thank you so much for playing in Twofer Card Challenge #20! Hugs, Darnell

    OdgovoriIzbriši
  3. uau...kako si uporabila pikapolonice!!! Pa tudi srnici sta tako ljubki - krasne barve si uporabila in pikapolonice tudi tukaj tako lepo pasajo zraven...

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa daj no!😁 Enostavno fantastično. Res si kraljica reciklaže in vrhunskih domislic. Na misel mi ne bi prišlo, da pikapolonice spremenim v cvetne liste. Poklon do tal! Dobrodošlica za deklico pa je sanjsko lepa s tem ozadjem. Ne delaj preveč.😁 Čestitke za srečo pri žrebu za novo kolekcijo. 🌟

    OdgovoriIzbriši
  5. Se podpišem kar pod prejšnje komentarje. Vrhunsko recikliranje in sestava. Pikapolonice....dobra si.

    OdgovoriIzbriši
  6. Two wonderful cards! Those ladybugs are so cute, and work perfectly on both of your cards! Your baby card is so soft and sweet! I love the results of the ink blowing. Your good luck card has so many wonderful leaves and flowers, so impressed that it all came from packaging! Thanks for joining in the fun with us at the Twofer Card Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  7. You made two great cards. Thank you for showing.
    Lia DT S4F

    OdgovoriIzbriši
  8. Such sweet little ladybirds, Jerneja ... whether fluttering round your sweet little deer or adorning and acting as petals on your fabulous, lush bouquet! Thanks so much for playing along with us at Twofer! Anita :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Fabulous cards! Thanks for joining us and good luck with with your entry!
    Hugs, Joy
    Joyfully Stamps
    Lil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator

    OdgovoriIzbriši
  10. Oooo, kako zelo lepo! Tinine nove igračke so nadvse imenitne in ti si tako zelo lepo ustvarjala z njimi. Si predstavljam tvoje veselje ob prejemu le teh :-)
    Uživaj v ustvarjanju še naprej in vse nastalo tudi v prihodnje daj na ogled v galeriji Scrapping4fun.
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  11. Uau! Pikapolončasto cvetje... fenomenalna ideja in res dobra izvedba! Na kaj takega ne bi nikoli pomislila, tebi gre pa tole recikliranje res super od rok in glave. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  12. Beautiful set of cards.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovite voščilnice so nastale in lepo si porabila vse ostanke :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Ooo tole pa je reciklaža. fantastične so tvoje voščilnice.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovito si ustvarjal. Saj ne morem verjeti. Pikapolonice za cvetne liste?! Nikoli mi ne bi padlo na misel, a efekt je fenomenalen.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).