torek, 7. maj 2019

Klekljan prt

Že včeraj sem napovedala, da končno dobim nazaj prt iz v šivanja, ki sem ga v delovni verziji pokazala tukaj. Prišel je ravno prav, ker njegova bodoča lastnica jutri praznuje rojstni dan :). V ta namen sem naredila voščilnico z viola orhidejo (Najlepši par).


Ostanimo malo še pri prtu. Sestavlja ga 14 belih všitkov, za vsakega sem porabila približno 4 ure, kar skupaj znese 56 ur klekljarskega dela. Gospa, ki ga je všila je za to porabila še 100 minut. V kvoto je všteto tudi pranje čipke in blaga, rez, všivanje in utrjevanje.


Všit je v natur laneno blago, da pride čipka bolj do izraza. Dimenzije prta so približno 60x50 cm. Meni je zelo všeč, samo ponovno rabi likalnik, da bo popoln - danes ni mi uspelo poskrbeti za to ;).





Orhideja je res predolgo zapostavljena ležala v mapi, kot še kakšna rožica. Končno je prišla na vrsto po vseh ogledih takega in drugačnega barvanja pri Tini in Vladki. Tudi tokrat je pobarvana z akvarelnimi barvicami, topljenimi z oljem.


Težave mi je povzročalo sestavljanje voščilnice. Bolj kot sem poizkušala ozadja, nič mi ni šlo skupaj, dokler nisem našla pravega odtenka viole. Potem je šlo kot po maslu :).


Pikica čipke, moos guma za okvir par pol perl in napis na vrvici ter seveda kreativni ovali in pravokotnik s šivi od Najlepšega para za piko na i. Prejemnica ne spremlja mojega bloga, tako da ni težav z objavo.

Izzivi:
CRAFT-alnica #234- čipka
Najlepši par - galerija meseca maja
Scrapping 4 fun #139-ladies  
Aud sentiments #226-feminine sentiment
Brown sugar #290 - flowers

Lep večer vsem in mirno noč :)! Pa še tale novička, pričakovano dete me je očitno slišalo in pohitelo na pot - naše sorodstvo je od danes ponoči bogatejšo še za eno šjoro :).

Ne-Ja

14 komentarjev:

  1. Uuu to pa je bilo dela! Pridna si! Voščilnica je pa tudi čudovita in prav je, da si pobrskala po starih štampiljkah!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, upam, da bo prejemnica znala ceniti to dragoceno darilo. Prekrasen prt in čudovita tudi voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojstrovina! Enkratna klekljarica si in v sodelovanju s šiviljo sta pravi umetnici. Tudi z voščilnico si se zelo potrudila.
    Pa čestitke za povečanje sorodstva!

    OdgovoriIzbriši
  4. Voščilnica je čudovita. Krasno si pobarvala orhidejo in zelo lepo in domiselno dodala čipko. Vsi pa vemo, da je glavna zvezda tega prispevka prekrasen prt. :-) Čisto sem navdušena nad njim. Ob naštevanju ur in minut vdelanih v to mojstrovino, se mi kar vrti. Upam, da bo prejemnica znala ceniti darilo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna voščilnica in prt :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Very pretty and delicate - I love the use of the lace across the middle,

    Thanks for playing along with us at Aud Sentiments,

    Hugz Tinz

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno datilo dodelano do zadnje pikice. Všeč mi je tudi tvoja ocena časa, ki je bil potreben za izdelavo. Si mi dala idejo, da sama merim čas, ki ga namenim izdelavi ročnih del. Bo zanimivo.. Hvala, ker sodeliuješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  8. Prt je čudovit, krasno in natančno delo.
    Voščilnica z čipko tudi zelo lepa.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito darilo ♥♥♥! Čestitke za novo dete v sorodstvu. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Klekljanje, občudovanja vredno že samo po sebi, takole sestavljeno je pa itak top. In čudovita vijolika :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovit prt si naredila :-)) Tudi na voščilnici si lepo uporabila čipko.
    Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  12. Wonderful card, very pretty. Thanks for joining us this month for our "Flowers" at The Brown Sugar Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  13. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "feminine + sentiment” challenge over at Aud Sentiments.
    Hope to see you again in our next challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Simply Create Too)

    (DT Aud Sentiments Challenge)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).