ponedeljek, 6. maj 2019

Dojenčice na pohodu

Letos je očitno zopet leto dojenčkov in deklet. V aprilu sta se rodili Brina in Neža, drugi teden pa čakamo še na eno dete :). 


Po zelo dolgem času sem vzela v roke barvice in se lotila matinejskega barvanja odtisov in digi štampiljk. V naslednjih objavah bom še kakšno rekla na to temo, danes pa dve deklici za dve dojenčici.



Štampiljko sem dobila v Majdinem bonbončku, jo odtisnila na risalni list in pobarvala z akvarelnimi barvicami, topila pa sem jih v olju, tako da so poteze/črte barvice ostale vidne. Za piko na i sem dodal še gel pisala za malo bleščic v laseh.



Poigrala sem se s šablonami Najlepšega para (valoviti kvadrati s šivi, mini ABC, voščilom na nitki) in čipko.

Izzivi:
CRAFT-alnica #234- čipka
Najlepši par - galerija meseca maja
Scrapping 4 fun #139-ladies  
Dream valley #201-pink birthday
Crafting from the heart #242  -ang

Mirno noč, jutri pa grem končno po prt, ki je bil na všivanju - da vam naredim malo skominov :).
Ne-Ja

10 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

Kakšno super barvanje, prekrasni sta.

Klara pravi ...

Lepi sta! Olje naredi res fajn efekt:)! Meni pa se zdi, da imajo vsi fantke letos:)!

AndrejaM pravi ...

Luštne voščilnice! Čipka jim lepo pristoji. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

leycika pravi ...

Čudoviti voščilnici sta nastali :)

*Urška* pravi ...

Obe si prav lepo naredila.

Valerija pravi ...

Ooo, ta motiv je tako krasen. Čudoviti voščilnici v obeh barvah.

oldpunca pravi ...

Čudoviti dobrodošlici za mali princeski! Štampiljka deklice je carska. Lepo si pobarvala oba odtisa in ljubko sestavila voščilnici.

Goga pravi ...

Čudoviti sta.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

Tina pravi ...

Ljubko ljubki sta!!! Všeč mi je, ker sta tako veselo polni in pa ker se lasje bleščijo ;-))))

Andreja pravi ...

Čudoviti voščilnici si naredila in lepo uporabila čipko :-))
Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!