petek, 19. oktober 2018

Srečanje pilotk in CAS

Ta projekt je bil končan že pred prvim majem, vendar mi ga še ni uspelo pokazati. Vsi vemo, da letala vozijo piloti, da pa je med njimi tudi kar nekaj pripadnic ženskega spola pa sem izvedela ob tem naročilu. Sorodnica me je pocukala za rokav,  da bi rada podarila nekaj slovenskega pilotkam iz 6 držav, ki se bodo srečale na vsakoletnem druženju. Čipka je pravšnja za to, nakit da, ampak želi nekaj kar bi bilo povezano z letali... 

Prva asociacija mi je bil prstan, ki je romal k Katarini. Ko sem ji ga pokazala je bilo to, to :). Dorekle sve samo še, da bodo broške in barvo sukanca oziroma perl.


Šele, ko sem fotografirala, sem prišla na idejo, da če bi obrnila tagec bi "letel za avoinom", vendar je tudi tako OK.



Mogoče še razlaga barv - v nobeni svetlobi temu sukancu ne ujamem prave barve :(. Kovinsko modra z odtenkom sivo-modre za nevihtne oblake in prozorne perle za dežne/ledene kapljice. Misija opravljena, prejemnice zadovoljne.

Ta oblika broške se lahko nosi na več načinov. Če jo všijem malo drugače in obrnem pokonci, dobim tulec v katerega dodam pestiče in imamo šopek, kako zgleda kot obesek na ogrlici pa ste videle že tukaj. No in seveda kot uhane pa v kar nekaj objavah.

Izzivi:
Fab'n'funky #412-embellished with ribbon/lace
Lil patch of crafty friends #91 - ATG


Po dolge času sem naredila tudi serijo (bolj ali manj) CAS voščilnic, tokrat z metulji Najlepšega para v različnih barvah.





Vse so že pri prejemnicah, zato jih lahko pokažem :).

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca oktobra (metulji, vsi napisi, pravokotnik s šivi, cvetoči božič)
Sunny daycrafting - ATG with animals
Seize the birthday - anything goes + HP
Crafty sentiments - birthday
Fussy and fancy #223-things with wings

Lep vikend vsem in naužijte se sonca :)!
Ne-Ja

12 komentarjev:

  1. Krasne čipke, super darilca za pilotke! Metuljčkaste so pa tudi tako lepe kljub preprostosti...

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful project. Thanks for playing along at Fab 'n' Funky
    Chris
    x

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa, čipkasta darilca. Preproste voščilnice so čudovite. Tudi mene se trenutno drži preprostost. Pokažem jih pa ko bodo že vse pri prejemnicah.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite so... Preproste in učinkovite...

    OdgovoriIzbriši
  5. Great project, thanks for sharing at Fab’n’Funky this week.

    Pat xx

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala najprej za prekrasno voščilnico. Tale čipka je pa krasna. Tako na pristanu kot na broški. Krasno darilo.

    OdgovoriIzbriši
  7. These are such a great gift idea. I love the story behind the colors you chose. The butterfly cards are awesome too.

    Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs for our Birthday challenge.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovite čipke, lepe barve in lepo izdelane. So me pa navdušile tudi tvoje preproste in čudovite metuljčkaste voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  9. O, si pridna in naredila toliko lepih izdelkov. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tvoje čudovite čipkaste broške očitno osvajajo svet. :-) Zelo lepo si nagruntala čipkaste avijone. Globok poklon.
    Bravo za čudovite in nežne metuljčkaste CAS voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  11. What a beautiful collection of butterfly cards! I love how the wings lift up, and the peek of color underneath. Thanks for sharing with us at Seize the Birthday!

    OdgovoriIzbriši
  12. čudovita darila, krasen projekt.Tudi CAS niso od muh :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).