torek, 16. oktober 2018

Europa Donna in broška

Punce pri CRAFT-alnici so se tudi letos odločile, da bodo oktobrski izzivi posvečeni Europa Donna. Tako želijo za 221 izziv videti pozitivko v roza


Idejo sem videla na Pinterestu in jo prilagodila po svoje. In ja, tudi original sem našla - tukaj :).


Srce z roza zentanglanjem "stisnjeno" z nitko, pentlja za tipalke in wola - pikapolonica oz. srček za šjore, ki si zaslužijo vso podporo tako domačih kot širše javnosti. Napis je Marinin, šablone pa so vse od Najlepšega para (pravokotniki s šivi, valoviti kvadrati in srčni metulji).



Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca oktobra
Creations in pink #3-anything goes in mainly in pink
Lil patch of crafty friends #91 - atg


Danes vam pokažem še darilo, ki ga je Sonja vzela s seboj na obisk v San Farancisco. Tale broška je sedaj pri fantastični ustvarjalki Darnell. Nekako sodi k objavi, ker je tudi v natur, roza-črni kombinaciji.



Na tagec sem navila natur vrvico in potem skozi luknjico naredila vozel - tako sem dobila tipalke, sama broška pa tvori telo "hroščka". Napis je delno odtisnjen in delno izrezan. Drugače pa je to broška z obliko rožice, samo zavita je drugače :).


Izzivi:
TTCRD  -atg
Dream valley #188-flowers

Hvala za vaš obisk in lep večer še anprej :)!
Ne-Ja

11 komentarjev:

  1. Všeč so mi tvoja voščilnica :-)) Krasno srce si naredila.
    Vesela sem, da si se nam pridružila v CRAFTalnici in da si dobrodelna! ❤️ Hvala ❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite in zelo domiselne pozitivke si izdelala. Zelo so mi všeč. :-) Broške se je Darnell zelo razveselila, jaz pa sem bila čito zares ponosna nase, ker sem se spomnila in te pravočasno pocukala za rokav. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooooo, kolk lepooo. Ideja je super, tudi če ni čisto tvoja. In čudovito darilo si pripravila za Darnell.

    OdgovoriIzbriši
  4. Wauuu kako imenitno si ponovno ustvarjala!!! Vse mi je tako zelo všeč, rozike in broška, ki me tako zelo spominja na moj prstan ;-)
    Naj bo imeniten tudi tvoj današnji dan, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Tvoje voščilnice so nekaj prav posebnega. Zanimiv srček - topel in mehak.
    Prav gotovo je bila Darnell navdušena nad klekljano čipko. Sonja pa se je dobro spomnila in tako ima ameriška ustvarjalka nekaj tipično slovenskega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno si ustvarjala in srčej je res nekaj posebnega z vsemi vzorci!Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  7. Very creative pieces! Beautifully done! Thanks for sharing them with us at Lil Patch of Crafty Friends!
    Sandy DT

    OdgovoriIzbriši
  8. What lovely pink and kraft cards with a positive message, Jernaja! Thank you for sharing photos of the beautiful lace brooch you made for me and had Sonja deliver when she came for a visit! It is stunning and I'm delighted to have something traditional and representative of Slovenia! Thank you very much, my friend! Hugs, Darnell

    OdgovoriIzbriši
  9. Super pozitivčice. Tale napis je fenomenalen. Krasna tudi broška.
    Hvala, da si se nam pridružila v dobrodelni CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  10. Thank you for sharing your lovely brooch / tag with us at Through The Craft Room Door

    OdgovoriIzbriši
  11. Super cute. Thank you for sharing with us at Creations in Pink. Marlene DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).