torek, 20. februar 2024

Interaktivna modrina

Dekleta pri CRAFT-alnici želijo videti interakitvne voščilnice, prebivalke Vesele hiše pa vse na črko M... Nastala je voščilnica po navdihu pomladne galerije Najlepšega para za našo upokojeno sodelavko - Marinko ;).

 

Sledila sem Tinini inspiracijski voščilnici, s tem, da sem tagcu jaz dodala vodilo in za osnovo uporabila zastavico. Modra osnova je reciklirano ozadje trodelnega koledarja. Ker mi je sonček ponagajal pri fotografiranju, pokažem še eno serijo fotografij.




Mehanizem za poteg ne gre do konca, ker bi bilo potem videti dno zastavice, tega pa nisem želela. Detajl kako sem zalepila je viden spodaj.

 
Izzivi:
Najlepši par - lov na poletno kolekcijo (pomladne radosti
Vesela hiška #51 - črka M (modra, metulji, Marinka)
Seize the birthday #277-splatter or ang
Scrapping 4 fun - anything goes
nbus #59 - ang with something new (dies for flower and sentiment)
 
Lep večer,
Ne-Ja

5 komentarjev:

Hali pravi ...

U kako krasna čestitka je nastala. Hvala, ker te je navdihnila črka M :-)

AndrejaM pravi ...

Krasna interaktivna voščilnica. Hvala za sodelovanje pri Craft-alnici

Alyson Mayo pravi ...

This is gorgeous - beautiful design and I love the fun fold. Thanks for sharing with us at Cut It Up :)

Darnell pravi ...

How clever, my friend! You've created a beautiful interactive design! Thank you for inspiring everyone to use their NBUS! Hugs, Darnell

FinArt pravi ...

Kako zelo mi je všeč ta odtenek modre. Nova kreacija Najlepšega para je res zelo lepa in uporabna. Všeč mi je cvetni aranžma. Lepo, da si nas obiskala v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT