petek, 26. januar 2024

52 cct - venček

Moj venček bo tokrat malo drugačen - odločila sem se da bodo na njem zvezdice ;). Reciklirala sem embalažo od naročenih Tininih novitet, dodala pikico zlate na zvezdice z zlatim flomastrom, ter pentljo z zelenjem. Z venčkom sem okrasila embossirano steno. Ena bolj CAS voščilnica za tik pred zdajci :).

Izzivi: 
52 CCT - wreath
Vesela Hiška #50 - črka Z (zvezde)

Hvala vam za vse voščilnice in lepe želje - jih pokažem v eni izmed naslednji objav :)! 

Lep vikend,
Ne-Ja

6 komentarjev:

Moje drobtinice23 pravi ...

Ja tudi tvoj venček je zanimiv. Lepa voščilnica 🤗

Tina Z. pravi ...

čudovito!

Erikine spominčice pravi ...

Všeč mi je zvezdnat venček <3

Andreja pravi ...

Čudovita je tvoja praznična voščilnica :-)) Krasen venček si ustvarila!
Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT ❤️

Valerija pravi ...

Zelo lep venček z zvezdicami. Krasno izpade. Vesela sem, da si nas spet obiskala v Veseli hiški. Valerija DT

FinArt pravi ...

Te zvezdice zelo lepo pašejo na venček. Paše jim nežna pozlata, ki si jo dodal. Hvala, ker si z nami v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT