nedelja, 29. oktober 2023

Europa Donna #3

Obljubim, da je to zadnja objava za Europa Donno ;). Tokrat so na vrsti številke.

Za tretjo voščilnico sem se poigrala z zabavnim negativom, ki ga želi Tina videti za prvo nalogo MŠPU. Po njenem vzoru na embalaži šablone, sem naredila letnico 2024 in v negativ obeska umestila roza petljo z zvončkom. Tudi na tej voščilnici so številke narejene iz platna v listih, natur podlaga je reciklirana kartotečna mapa, zlati deli so iz embalaže od Bajedere.

Izzivi:
Lil patch of crafty friends #216 - ang
 
Ker sem zamudila prvi del  izziva pri CRAFT-alnici za Europa Donno, vam tukaj pokažem še tri, ki so šle na pot poleg prazničnih.
 


Uporabila sem Tinino idejo iz srečanja v Rayherju z dvobarvnim odtisom. Napisu sem dodala gumbek za srečo in seveda obvezno pentljo. Vsekakor pod točko nujno rabim ta set štampiljk in pripadajočih šablon - te mi je posodila sodelavka, tako da Vera hvala ti :).

NBUS #55- ang (stamp of leaves)
Najlepši par - galerija meseca oktobra  
 
Drage moje, želim vam fantastične krompirjeve počitnice in čim manj vremenskih neprilik.
 
nočko,
Ne-Ja

2 komentarja:

Tina - pravi ...

Ooo kako sem navdušena. Nad negativom in pa krasno uporabo štampiljk...listje v roza barvi...kako čudovito!!!!

Vladuška pravi ...

Lepo si se poigrala z roza barvo. Krasne so.