torek, 9. avgust 2022

Samorogi na kvadrat

Tokrat sva ustvarjali skupaj z Mijo - ona je testirala novo šablono samoroga, jaz sem se igrala z reciklažo. Obe voščilnici sta šli v roke šjorama eni za 8. in drugi za 6. rojstni dan.

Mijina voščilnica za sošolko.

 
 
Sizix-ov samorog je bil na Mijini "musta have" listi že kar nekaj časa - uslišana je bila za konec šolskega leta ;). Posledično ji je tudi pripadala čast, da prva uporabi šablono za sošolkin rojstni dan (v tej objavi sem prvo pokazala mojo uporabo šablone, ampak Mija je voščilnico naredila že takoj po koncu šole). Ker je že "velika punca" je sama tudi spesnila posvetilo in hkrati podpisala tudi mene. "Edini kiks" je napis na napačni strani voščilnice, tako da pritiskanje svinčnika proseva na prvo stran...

Mija med ustvarjanjem.

Mija med ustvarjanjem.

Pomoč je bila nudena pri lepljenju očesa, ker ji ni uspelo sami, ostalo je v njeni režiji.

Izzivi: 
 
 
Drugi samorog je postavljen na reciklirano ozadje iz embalaže od papirnatih robčkov in poslan našemu "blogarskemu podmladku". Mislim, da ni opaziti da je podlaga iz odpadne embalaže - ali pač? Samorog je pobarvan z akvareli.

Dokaz reciklaže.

Izzivi:
HLS - ang 
Allsorts challenge #688 - ang
Lil patch of crafty friends #187-ang
Avenue 613-anything goes
Najlepši par - lov na kolekcijo jesen-zima (napis)
 
Se beremo še 1x danes ;).
Ne-Ja 

7 komentarjev:

Klara pravi ...

Tale tadruga mi je pa zelo znana, krasi naše stopnišče:)! Bravo Mija, krasna voščilnica!

AndrejaM pravi ...

Zelo lepo si ustvarjala za gospodično! Hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Judy McKay pravi ...

Love it. Very pretty card. Thank you for joining us at 613 Avenue Create this month. Hope to see you back here again soon. Judy DT

ÅsaJ pravi ...

Beautiful card! Thanks for joining Addicted to Stamps and More! Hugs Åsa

Andreja pravi ...

Zelo lepa voščilnica za gospodično :-))
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

Pauline C pravi ...

Beautiful unicorn projects - really fabulous. Thanks so much for joining us this fortnight at Allsorts challenge.
Pauline xx

Mervi pravi ...

Thank you for sharing your creativity at Allsorts.