torek, 16. november 2021

Roza Abraham in siva jesen

V seriji sivo-roza objav ( #1, #2, #3) sem vam obljubila še eno izven serijsko v teh odtenkih. Prva je bila namenjena novopečeni Abrahamki, ki obožuje pastelne odtenke, jesenska "sivina" pa sosedovemu frajerju za 9. rojstni dan.


Abrahamki je presenečenje naredila nečakinja z družino. Želela je klekljanje uhančke, ostalo je bilo v moji domeni. Sama voščilnica je v bistvu darilna embalaža, ki pa na zunaj to precej dobro skriva ;). Zunaj sem se poigrala z reciklažo biserno roza papirja (saj veste, čez 100 let vsaka stvar prav pride), embossiranega kartončka z izrezom in odtisom/šablono orhidej (stranski produkt te voščilnice) ter bakrene notranjosti embalaže od indijančkov (če slučajno katera ve, za kakšno embalažo v tem odtenku naj mi prosim javi, ker sedaj imajo vsi indijančki srebrno, meni pa je zmankuje bakrene :( :(....).
 
 
Želela sem 5 cvetov za Abrahama in ker so bili odtisnjeni z nežno roza, šestega ni bilo težko skriti. Večji metulj je iz pavz papirja, manjši iz biserno roza - o cvetu pod njima ni ne duha ne sluha :). Preostali roza odtis je prevlečen z različnimi odtenki zelenih flomastrov, da orhideja dobi svojo strukturo. Vse pa je senčeno z roza na rozo... Če pokukamo v notranjost...


...se tema orhideja ponovi. Tukaj služi kot nosilec za uhane, zato je stebel odtisnjen in ročno izrezan, cveti (šablona) pa so pritrjeni s 3D penicami, tako da sem lahko zadaj zataknila uhančke.


Nečakinja je "na hitro" izbrala mušter za uhančke in barvno kombinacijo, ostalo je bilo prepuščeno meni. Mislim, da je misija presenečenje dobro opravljena :). Sukanec v "rose gold" odtenku je nemogoče fotografirati in ujeti pravo barvo, zato več fotografij...


Izzivi:
CRAFT-alnica #298 - paus papir 
Dream valley #259-anything goes
Addicted to stamps #418-birthdays

Druga voščilnica je bila tudi oddana že v oktobru za sosedovega fantka. Sprva je bila osnova (distress preko stencil šablone) mišljena za en sivo siv projekt za Veselo hiško, pristala pa je pod navihano lisičko, ki se skriva v jesenskem listju.



Ideja je padla, ker sta si z Mijo "zgradila" hiško pod drevesom in uživata v valjanju po kupu listja :p...

osnova v sivi

Izzivi:
Najlepši par - lov na kolekcijo pomlad-poletje (lisička, amerikanka) 
Avenue 613- ang
Lil patch of crafty friends #169 - ang
TTCRD - ang 
 
 
Hvala za vaš ogled in komentar. Ne pozabite, da se še vedno sladkamo :)... (klikni tukaj)
 
Mirno noč,
Ne-Ja 

9 komentarjev:

Klara pravi ...

Uau, navdušena sem nad orhidejo! Pa 'držalom' za uhančke:)! Lisička je pa prav luštna, skakanje po listju pa tudi eno mojih najljubših jesenskih opravil:)

Valerija pravi ...

Kako čudovita voščilnica z orhidejami, ampak uhančki, ki se skrivajo v notranjosti so še lepši. Prepričana sem, da bodo nekoga tako razveselili, kot so moji mene.
Čudovita tudi jesenska voščilnica z lisičko.

Jean pravi ...

Pretty floral card ! Thanks for sharing at 613 Avenue Create xx Please join us again.
https://wwwkraftyjean.blogspot.com/

Valerija pravi ...

Se vračam še iz CRAFT-alnice, da se ti zahvalim za sodelovanje v izzivu s tvojo čudovito voščilnico.

AndrejaM pravi ...

Zelo lepe voščilnice, hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

oldpunca pravi ...

Voščilnica z orhidejami je čudovita. Lepo barvo cvetov si namiksala skupaj. Uhančki so pa itak zakon. To vem iz prve roke. :-) Sosedov frajer je bil gotovo navdušen nad ljubko voščilnico z lisičko.

Crafting Queen pravi ...

Really beautiful cards, great colours and textures. Thanks for joining 613 Avenue Create and TTCRD challenge. Anesha

Jackie C pravi ...


So pleased to see your entry here at Creations in Pink.
This is a lovely project.
Thanks for sharing.
Jackie DT @ Creations in Pink

Julie Odil pravi ...

These are so exquisite! Fantastic word! Thanks for joining us at Lil Patch of Crafty Friends. Julie, DT member