torek, 19. oktober 2021

Europa Donna - roza z bleščicami, tretjič

Tretja objava je zopet vsebuje zopet digi pobarvan s suhimi akvarelnimi barvicami, folmasti in seveda bleščečo moosgumo. V tej seriji sta trenutno dve voščilnici v pikico različnih odtenkih...





Izzivi: 
 
pa-pa
Ne-Ja

11 komentarjev:

  1. Pravljično lepe voščilnice si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lep in še lepše pobarvan odtis si izbrala za dobrodelnost.
    Čudoviti voščilnici si naredila.🤗

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooooo kok je simpatična ta pinki gospodična....Res si nas zaguncala malo v preteklost...

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, ker z zelo lepo rožnato voščilnico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasen digi si zelo lepo pobarvala na obeh voščilnicah. Čudoviti sta!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite so :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice in hvala, ker si dobrodelna!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi ti dve sta pravi krasotici. Prava mojstrica barvanja si.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako cart voščilnici in pobarvani pravljično lepo! Nekomu bosta tako lepo polepšali dan!
    Lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga moja Andreja. najprej najlepša hvala za tvojo podporo v obliki komentarjev pri mojem ponovnem soočanju z ustvarjanjem po premoru. Saj veš, da se pol leta ukvarjam z opojno sivko. Hvala tudi, da si me opomnila na mojo nagrado. Presenečena, ker sem eno tukaj že prejela. In če se še malo pohvalim, sem kar s prvo voščilnico očitno zadela v polno. Sedaj pa k tebi. Nisem se še lotila sprehoda po blogih, ampak kmalu pridem k tebi in te pregledam v drobovje. Ampak se je že na tole objavo splačalo priti, saj si ustvarila prikupni voščilnici. Pri tebi mi je všeč ker vedno presenetiš z nekim novim stilom. Se beremo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).