petek, 17. september 2021

Okroglih 40 po moško

Sploh ne vem kaj naj napišem - res sem iz vaje, saj blog sameva meni pa dnevi minevajo z nadsvetlobno hitrostjo. Če naredim kratek povzetek - Mija je šolarka in zelo to zelooo ponosna :)! Ustvarjam po sili razmer in še to takrat, ko me tik pred zdajci pocukajo za rokav - škoda izgubljati besed, sploh o tem, da sem zamudila en kup vaših rojstnih dni in se "dolg" voščilnic kar potencira... Za vse se bo našel čas, samo da mine september, bo dež in se pošteno naspim ;). 
 
Pojdimo k bistvu današnje objave - moški 40-letnici. Sestrična je za 40-letnika, ljubitelja BMW-jev in žar mojstra želela dve voščilnici - eno zase in eno za taščo. Dala mi je proste roke, edino navodilo je bilo da sta različni in da predstavljata ti dve "ljubezni". 
 

Njena voščilnica je interaktivna amerikanka, ki sem jo spremenila v BMW-jevo armaturo in dodala volan, ki se dejansko vrti v določenem hodu :P. Armatura ima tudi kromirano št. 40, ki služi kot osvežilec na zračniku na levi strani volana in seveda kromiran napis vse najboljše.


Za boljši 3D efekt je volan izrezan 2x in še 1x sredinski del volana (in žal ni tisti, ki je na osnovni fotografiji armature, ker je bila resolucija preslaba). Spodnji je dodobra osenčen s črno, na sredino ima nalepljen krogec z zvedo (darilo ob nakupu pri Tini) iz moosgume, ki služi kot distančnik za razcepek. Preko razcepka pa sem nalepila še en izrez sredinskega dela (rahlo ukrivljen z iglo za suhi embossing), ter tako skrila razcepek. Zaradi igre senc, volan v živo deluje precej pristno.
 


Za demonstracijo rotacije volana sem celo posnela kratek film :) :) :)....
 

V notranjosti se skriva žepek za denar v obliki BMW-jeve značke/logotipa (denar se vstavi vodoravno pod znak), kromiran 40 in napis zate iz BMW-jeve M3 verzije in seveda voščilo.

Izzivi:
Najlepsi par - galerija meseca septembra (vse šablome)
Seize the birthday #223-faux or real stiching (faux)
Crafty sentiments - ang
Craft-alnica #294-vozilo (v kolikor pogled iz notranjosti vozila ne ustreza kriterijem, prosim izbrišite prijavo)
TTCRD - ang
 
Voščilnica za taščo in tasta je na temo žar mojstra. Fotografije sem našla na spletu, jih kaširala, z vžigalnikom obdelala robove, se igrala s pol-perlami, tekočimi perlami, pavz papirjem za dim...

 
Za hladno pivo se spodobi, da orosi kozarec - efekt rose sem dosegla s prozornim Glossy accentom.
 
 
Tak konkreten zrezek služi kot žepek za denar in tudi v notranjosti je ogenj iz žara osmodil besedilo ;).
 
Izzivi:
Cute card thursday #692-anything goes
Lil patch of crafty friends #165 - ang
 
Lep začetek vikenda, pa kaj potem če bo deževen:).
Ne-Ja

8 komentarjev:

  1. Uau, lepo te je po dolgem času spet "videti" in kot je za tebe običajno, si se vrnila v velikem slogu. Fantastični voščilnici. Sploh tale volan je zakon. Bravo! Huda ideja!
    Mija pa naj bo še naprej tako ponosna in zadovoljna šolarka. Kaj je lepšega kot to, da gredo otroci radi v šolo...
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, tale volan je pa kot taprav! Pri drugi pa te samo občudujem- da si se domislila, da mora biti pivo v orošenem kozarcu 😁! Top!

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastično si speljala želje naročnice! Hvala, ker sodeluješ pri CRAfT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Stunning card. Love the design and all your fabulous details. Thank you for joining us at through the Craft Room Door this month. Hope to see you back here again soon. Judy DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično si se lotila zastavljene naloge. Obe voščilnici sta perfektni. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  6. Awesome card! My son would of loved this one as he use to own a BMR. Thanks for joining in at STB

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ideja z vrtečim se volanom :-)) Krasna voščilnica.
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  8. Jerneja super sta!!! Čisto me je prevzelo tvoje ustvarjanje - volan, orošen kozarec in vsi mali dodatki :)
    Predolgo me ni bilo naokrog, še sreča za tvoj jutranji recept, ki je prinesel en klik do tvojega bloga.
    Ti pošiljam velik objem, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).