nedelja, 20. september 2020

Obisk pri Veseli hiški - čokoladnica

Nedelja je kot nalašč za obiske, čeprav ta "koronca" vse obrača na glavo :(. Tudi ta mesec se vam javljam iz obiska pri Veseli hiški - "šjore" hvala za povabilo :). S seboj sem prinesla čokoladnico za novopečeno 40-letnico in njaaaaamiiii borovničev cheesecake z limeto in kokosom.


Čokoladnico sem delal prvič. Malo sem ugibala, malo se prilagajala in vsekakor uživala v uporabi Tininih novosti :).

Čokoladnica se 2x odpre. Na levi strani je posvetilo na sredini čokolada in desno žepek za €, da si bo slavljenka "potešila" želje ;). Naredila sem majhen kiks - leva stran bi morala hrbtno stran imeti cca 2 mm večjo, da bi se lepše zapiralo - šola za drugič ;).

Osnova je črna, potem pa sem se igrala z zelenim dizajnerskim papirjem in čistim viola, ki sem ga obdelala s Tinino štampiljko.

V sredino rožic sem kapnila prozoren Glossy accent za lepši 3D efekt. Šalčkam pa sem preko Tinine stencil šablonice dodala še pike.

Izzivi:

Najlepši par -lov na novo kolekcijo pomlad 2021

Najlepši par - galerija meseca septembra (vse šablone)

Aud sentiments #260-anything goes + sentiment

Seize the birthday #199-die cuts

Scrapping 4 fun #175-anything goes

Drugi del pa je bolj sladek. Mislim, da sem že omenila, da je bratčeva trota zginila kot kafra in je s Karin nisva niti poizkusile :( :(. Tako je bila za njen rojstni dan ponovi vaja. Tole je nastalo. Res je bila božanska.


Temen biskvit je prepojen s slano karamelo, mlekom in pikico ruma. Naslednja plast je borovničev cheesecake ki mu sledi krema iz kokosevega grškega jogurta z limeto. Okrasna mreža je kombinacija smetane in borovničevega pireja z ameriškimi borovnicami in limeto :). Če katera želi recept naj mi napiše v kometar in ga pošljem oziroma dodam v objavo.
 
Hvala ekipi Vesele hiške za povabilo na čajček - vedno uživam v vaši družbi :)!!!
 
Lepo nedeljo in ostanite zdrave!
Ne-Ja

10 komentarjev:

  1. Najprej se ustavim pri torti! Izgleda božansko, cedijo se mi sline:)! Čokoladnica v treh delih se mi pa tudi zelo dopade, pa tudi barve so krasne! Super je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Oboje zgleda fantastično. Tortica neznansko slastno. Čokolado pa si tudi super zavila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo, koliko izzivov si mi natrosila - nujno moram poskusiti tvojo slastno sladico in prav tako se moram lotiti 3 delne čokoladnice (me že srbijo prsti).
    Hvala, ker si nas razveselila z obiskom v naši Veseli hiški, pogled na tvoje mojstrovine je en sam navdih.
    Lepo, lepo bodi ti in tvoja mala, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. What an incredible and elaborate design!! Loving what you've created - wonderful use of dies and layout! The cake looks delicious too! Thank you so much for joining us at the Seize the Birthday challenge!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepa in slastna tortica! Kako lepo, da si jo prinesla na obisk v Veselo hiško. :-) Čokoladnica v treh delih pa je super ideja. Super si jo okrasila s Tininimi novostmi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno si okrasila čokoladnico in mislila prav na vse.
    S takšno torto pa lahko prideš tudi k meni na obisk (no, tudi brez nje lahko prideš)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tebe je pa lepo povabiti na obisk, saj vedno pripraviš kaj sladkega :)
    Torta zgleda prav slastno, čokoladnica pa tudi dodelana v nulo, pa še tridelna. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  8. najprej sem uživala on čestitki - čokoladnici, potem se slinila pri torti..mhmhm res izgleda odlično, verjamem, na besedo, da je bila dobra. Hvala, da si jo prinesla v Veselo hiško. Bi prosila za recept...

    OdgovoriIzbriši
  9. Uau in mnjamiiii. Kako je krasna tvoja voščilnica...čisto vrhunsko si sestavila stolp iz skodelic in torta...mmm, kako bi sedaj zmazala ene tri kose.--

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).