četrtek, 20. avgust 2020

Obisk pri Veseli hiški

Dobro jutro vsem skupaj. Danes sem na zgodnjem čajčku v dobri družbi šjor iz Vesele hiške :).


Seveda se spodobi, da na obisk prineseš drobno pozornost. Pripravila sem jim voščilnico v natur odtenkih, rahlo začinjeno z roza-violo in pikico zlate za častitljivih 80-let. Ozadje je pokapano z različnimi odtenki razredčenega akvarela in spihano s slamico. Zlati deli so folija aplicirana na odpadno embalažo, prav tako so reciklirani tudi ostali elementi razen osnove.


Nisem pozabila niti na darilce v obliki klekljane broške v rose gold in bleščeče krem izvedbi. 


Našlo pa se je tudi nekaj sladkega, da želodček ni protestiral :P. Žal so se punce pocartale s jagodno-macarponejevo sladico z domačim bezgovim sirupom z meto samo virtualno. Bratrancu pa je bil paden teh dobrotic darilo za rojstni dan ;).

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca avgusta (vse šablone)
Lil patch of crafty friends #140 - ang
Crafty sentiments - anything goes
TTCRD  -ang

Drage moje prebivalke Vesele hiške! V vaši družbi mi je bilo zelo prijetno, upam da ob priliki ponovimo v živo. Hvala vam za povabilo in dobro družbo! Za vse tiste, ki Vesele hiške še ne poznate - hitro pokukajte na njihov blog ali FB ali instagram in preverite hudo dobre mesečne izzive :).

https://veselahiska.blogspot.com/

pa, pa
Ne-Ja

6 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Presenetila me nisi z ničemer, ker ti VEDNO z nečim presenetiš....voham tvoje sladke dobrotke od daleč....ma res diši do NM....vsestranska si v recikliranju (bog ne daj, da te spustijo v našo Komunalo....reveži ne bi imeli kaj odvažat!!!....bi vse spremenila v koristna darilca)....ampak veš kaj....si pa iz dneva mlajša (ali je to slikca iz osnovne šole?????!!!!!....)

Ne-Ja pravi ...

Mojca, ne ti mene hecat - ampak vseeno hvala z akompliment ;). Slikica je popolnoma "frišna", je sestrica poskrbela za frizurco in smo potrebovali ovekovečenje :P.

oldpunca pravi ...

Neja, hvala za obisk v Veseli hiški. Čeprav je sladica virtualna, se mi je vseeno stopila na jeziku. :-) Tudi krasno voščilnico si prinesla s seboj. Itak, da razturaš z recikliranjem in me navdušuješ. Ob čipki pa ne morem ostati ravnodušna, saj vem, kako lepi so tvoji izdelki v živo.
Na fotki pa zgledaš tako mlada, da bi mogla pokazati osebno, tudi če bi v trgovini kupila radlerja. :-) Objem.

Joy Wilson pravi ...

Beautiful card! Thanks for joining our Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends. I hope join us again real soon!
Hugs, Joy
Joyfully Stamps
Lil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator

Renata pravi ...

Top voščilnica. Kar nekaj dela si si naložila. Konec pa fantastičen. Tudi mene navdihuješ z reciklažo, krasno ti uspeva. Prav tako lepa broška. Pri sladici se pa stopim.

Megan J pravi ...

A superb card and a wonderful included gift. Thank you for sharing with us at Lil Patch of Crafty Friends, good luck in the prize draw.. Megan DT LPoCF