petek, 24. januar 2020

52 cct - darila

Še ena praznična reciklaža tik pred zdajci. Dekleta pri 52 cct želijo ta teden videti darila na voščilnici.
Uporabila sem darila iz seta na poti (Najlepši par) in z njimi s pomočjo bele Delicata blazinice naredila ozadje. 


Medvedek z darili je del reciklaže tega papirja, njegovo fotografijo pa sem okvirila s kreativno pošto in božičnim zelenjem z zlato obrobo. Še napis in voščilnica roma v škatlo NL 2020 :).

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca januarja (vse šablone)  
ArtMBR -zima in peka
Sscrapping 4 fun #158-winter-spring 
Christmas cards allyear round - ang
52cct - darila


Mirno noč in prijeten vikend :).
Ne-Ja

10 komentarjev:

  1. Joj kako so cart te tvoje reciklažke 🤩.
    Zelo zelo všečno!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Thanks for including S4fC blog in your link-ups! We've had a winter or spring theme and your Christmas card fits the wintery theme. I like the 2 different ways you've used gifts! Becca/DT for S4fC

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako je luštna in bravo za tvoje recikliranje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Neja, krasno voščilnico si ustvarila in uporabila zelo lepe darilne paketke :-))
    Zelo sem vesela, da si se nam pridružila na izzivu 52CCT; pridi spet!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepe okvirje si dodala glavnemu motivu. Bravo za reciklažo in hvala, ker si pri meni pokazala ta kupček daril. Predvidevam, da tudi ti jutri dobiš kakšnega? Objem na daljavo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako prikupen je ta medvedek. Zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Iiiii, kako lepo si uokvirila medvedka z darili! Zelo mi je všeč tvoja reciklaža.

    OdgovoriIzbriši
  8. Such a lovely card and cute image. Thank you for joining in at Scrapping4funChallenges DT Val x

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful project..
    Thank you so much for sharing and joining in with us at CCAYR...[ Christmas Crafts All Year Round]

    Luv CHRISSYxx

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).