sobota, 9. november 2019

MŠPU #3 - embossirnaje z rezalno šablono

Pripravite se še na en set objav z domačimi nalogami za 7-sezono MŠPU. Poigrala sem se z rezalno šablono snežinke jo najprej izrezala in nato embossirala. Najprej sem razmišljala, da bo snežinka hkrati tudi osnova voščilnice, vendar sem se potem odločila, da jo vseeno dam na osnovo.


Avtomobilček sem akvarelno pobarvala v barvah mojega avta - Mijin predlog. Ga oblekla, da ga ne bo zeblo in ga izdatno zasnežila. Dodala še Srčno srečno in wolla - še ena domača naloga pod streho.


Izzivi:
Najlepši par -  lov za kolekcijo pomlad poletje (snežinka, na poti)
Christmas cards all year round - stockings or other winter clothing

pa,pa
Ne-Ja

6 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

No pri avtih in suhih barvicah sem pa jaz ostala. Upam, da mi danes z našo punco uspe sestavit voščilnice in tudi kaj objavit.

oldpunca pravi ...

Tvojega avteka pa ne bo zeblo v tem snežnem metežu. :-) Krasna voščilnica. Hvala za idejo, uporabiti snežinko za ozadje.

Vladuška pravi ...

Simpatično in s pravim zimskim pridihom.

Tina pravi ...

Vrhunska ideja s snežinko in perfektno pobarvan avto!

Marie Bingaman pravi ...

This little car wearing winter gear is so cute! Thanks for joining us at CCAYR! :)

~Marie B -DT

Deanne Saunders pravi ...

Cute card!!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ‘ROUND challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!! *Sorry so late commenting! I’ve had a busy couple of months!
Deanne at A Little Bit O’ Paper