petek, 11. oktober 2019

MŠPU #1 - letterpress tehnika

Končno mi je uspelo ujeti izziv pri 52 CCT, tokrat se ustvarja po skici, ki jo je izbrala Hali. Uporabila sem "novo" tehniko - letterpress, kjer sem največji izrezek božične zvezde embossirala  v papir. To tehniko želi videti naša Tina za prvo nalogo v 7-razredu MŠPU.


Izbočeni del sem nato poudarila z wings of Stella markerjem, ter mu dodala še najmanjši cvet izrezan iz pavza in prav tako pobleščen. Za piko na i cvetu, poskrbi mali rdeči srček :).



Okoli izreza kraljuje zelenje z zlatimi polperlami, skici pa sledi okvir z napisom in srcem namesto gumba. Ozadje je poškropljeno z razredčenima rdečima distressoma. 




Ker nima Yupo paprija sem si letterpress pripomočke naredila kar iz tetrapaka od mleka - odlično služi namenu, tudi brez lepilnega traku ;).


Izzivi:
Najlepši par -  lov za kolekcijo pomlad poletje (božična zvezda, srnica, blagoslovljen božič).
Najlepši par-  galerija meseca oktobra (vse šablone)
Lil patch of crafty friends- #115 - ang
Brown sugar #294- ang


Da pa vas še malo posladkam, pokažem kaj sve spekle z Mijo. Recept najdete v albumu Mali šef pod naslovom Samsonovi korenčkovi Piškoti. So bolj dietični in prav "pašejo" k jogurtu, saj se domača pirina moka, ovseni kosmiči, jabolko, korenček in brusnice super dopolnjujejo s cimetom in muškatnim oreščkom.


Upam, da bo recept dovolj razviden, če ni, se mi javi na mail ;). z te mase pride okoli 60 žličnikov oz dva pekača. Pa dober tek!


Lep vikend - sonček bo :)!
Ne-Ja

12 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

Vau, kakšna lepa božična zvezda, tako posebna. In ideja s tetrapakom je fenomenalna, si pravi multipraktik!

Valerija pravi ...

Uau, kako čudovita je tvoja božična zvezda. Super ideja, za izdelane pripomočke iz tetrapaka. Tvoje ideje je pa res vredno spremljati, vedno se kaj novega naučim...

Renata pravi ...

Super zvezda in celotno sestavljena voščilnica. Tetrapak, pa ne no. Neverjetna si. Piškotki mmmm....

Twórcze pasje Danki pravi ...

Great technique and made. A beautiful card. Thank you for participating in the Brown Sugar Challenge. Danka DT

Biljana pravi ...

Kako dobro si se znajdla. Čudovit rezultat. In tisti mini srček, popolno.

Vladuška pravi ...

Njami, zanimivi piškoti. In odlično si uporabila božično zvezdo in skombinirala embosiran in izrezan del. Dobro opravljena domača naloga.

oldpunca pravi ...

Vikend je bil in sonček je bil... in jaz sem pozna z obiski. :-) Tako dolgo se odpravljam k vama, da je piškotov zmanjkalo. :-) No, na sliki zgledajo fantastično.
Se mi je zdelo, da boš obšla Tinina navodila za izdelavo pripomočka. :-) Super ideja. Jaz sem uporabila plastificirano samolepilno folijo, ki so jo v službi metali v smeti. :-))
Krasen efekt si dobila z letterpress tehniko. Krasna voščilnica.

Tina pravi ...

Jerneja, ti genij!!! Kako vrhunsko si se spomnila z embalažo..čisto sem navdušena!!!In voščilnica je tako zelo lepa...

Crafter's Icon pravi ...

Wow!!! Great idea for upcycling. Thank you for entering in LPOCF Challenges
Happy crafting,
 Sharmitha @ Crafter's Icon 

Goga pravi ...

Oooo hudo, kako krasna je tvoja božična zvezda. Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT. Goga

Danica pravi ...

Vse je že napisano in lahko samo potrdim. Res si genij reciklaže in vrhunskih izdelkov. Moj poklon Jerneja.
Piškotki so videti pa res slastni.
♥♥♥

moi pravi ...

Krasno opravljena naloga. Keksi pa so za poskusit :D