petek, 15. marec 2019

Bela in zlata

...je barvan kombinacija, ki jo želijo videti pri tokratnem barvnem izzivu 52 CCT. Zadnja dva izziva sem žal izpustila, ker mi časovno ni šlo skozi :(.


Bel kartonečk sem z zlato strukturno pasto spremenila v ozadje s snežinkami, ga obrezala z valovitimi kvadrati in snežinkam dodala zlate polperle. 




Voščilo je nalepljeno na dekorativni oval (spominja me na novoletni okrasek za na jelko) preko pavz papirja, da zlata lepo proseva skozi, hkrati pa je voščilo berljivo. Za razigranost sem dodala "vrvico" izposojeno iz seta voščila na vrvici in dve polperli. 

Vse uporabljene rezalne šablone so od Najlepšeg apara (valoviti kvadrati, kreativni ovali, voščil ana vrvice, mini prazniki) zato lepim voščilnico v marčevsko galerijo.

Ostali izzivi:
Ko me inspirira #70 -  kreativna uporaba negativa ( krativni oval, napis)
Lil patch of crafty friends #101 - atg

Lep vikend in lahko noč :).
Ne-Ja

14 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

vau, zelo lepo!

Klara pravi ...

Krasna je! Super uporaba strukturne paste in lep obesek:)

Helena pravi ...

Vintage izgled - zelo všečno in elegantno.

Zvonka pravi ...

Lepo si se poigrala z obema barvama in tako zadostila izzivu.

Majda pravi ...

Vauuuu Jerneja, kako elegantna je tvoja zlato bela lepotica.
Čisto si me očarala!!!
Hvala za navdih, Majda

Andreja pravi ...

Neja, zelo lepo si uporabila zlato in belo barvo :-)) Krasna voščilnica je nastala.
Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT.

Vladuška pravi ...

Zelo mi je všeč ozadje. Lepo si ga obdelala z strukturno pasto. In pa domiselno se mi zdi, da si oval in napis postavila poševno.

Goga pravi ...

Zelo lepo si se lotila naše barvne naloge.
Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT. Goga

Hali pravi ...

UAUU čudovit efekt, hvala, da se igraš z nami v 52 CCT

oldpunca pravi ...

Super si se spoprijela z izzivom. Strukturna pasta je dobra izbira za ozadje. Lepo si sestavila vse skupaj. Tudi "okrasek" si domiselno umestila. Povzetek: čudovita praznična voščilnica. :-)

Metuljčica pravi ...

Joj kako je lepa, ozadje je fantastično in belo zlata kombinacija je top.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita, lepo ozadje :)

Renata pravi ...

Svetovna. Krasno ozadje, kreativna voščilnica.

Tina pravi ...

jej, kako je krasna!!! Ozadje mi je fantastično in uporaba okvirčka in voščila tudi!!!