ponedeljek, 18. februar 2019

Spotlight za 70-letnico

Šjore pri CRAFT-alnici so nam dale zanimiv izziv, ki sem se ga lotila prvič. Želijo videti poštempljano ozadje, kateremu izpostaviš en del. Tako je nastala voščilnica za 70-letnico z 2x-tnim spotlightom.

Na soncu.
V senci.
Drugi največji valovit kvadrat Najlepšega para sem poštempljala s štampiljko rože in ga embossirala s črnim prahom. Nato sem izrezala krog in v krog še številko 70. 




Krog in številko sem podložila z rdečo moos gumo, ker je tudi cvet pobarvan z rdečimi odtenki akvarelov.  Številko 70 sem pobarvala z zlato, tako da je še bolj izpostavljena, medtem ko je krog pobarvan z različnimi odtenki zelene.




Sredino ničle sem spustila  na krog, tako da je 70 res še bolj prišla do izraza in imamo nekakšno tortico :).  Dodala sem še napis vse najboljše in ga malenkost pozlatila, da ne izstopa preveč iz ozadja.



Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca februarja (vse šablone - napis, številka, valoviti kvadrati, krog s šivi)
Crafting from the heart #237 - anything goes
Scrapbook stamp society #158-ang option birthday
Fab'n'funky #427-with number
Crafty sentiments - flowers

En sončen pozdravček od mene za vas ;) 
Ne-Ja

15 komentarjev:

  1. Uau, to pa je nekaj posebnega, dvakratni spotlight! Super izgleda, ravno prav je skrita in obenem prikazana številka:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastično si se lotila izziva. Tale dvojni spotlight zgleda vrhunsko. Všeč mi je, kako si kombinirala barve. Številka je dovolj vidna in obenem zakrita. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Huh, dobro si skombinirala izpostavljen del z ozadjem. Pa še številko si dodala. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jerneja, naravnost vrhunska je!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna je, lepo si izpostavila center voščilnice in številko. Nas je večina posegla po cvetličnih vzorcih vidim :)

    OdgovoriIzbriši
  6. U prekrasna je, izziv opravila z odliko :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantastično! Kapo dol, na vse delo, ki si ga imela.

    OdgovoriIzbriši
  8. Wawww,saj ne najdem besed.Vrhunsko narejeno.

    OdgovoriIzbriši
  9. Bi rekla, da so ti "šjore" pripravile dober izziv, ko si ustvarila kar dvojni "spotlight"! Domiselno in lepo!Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  10. Zanimiva. St. si dobro skrila 😉

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita je, pa kako lepo si še dodatno dvignila številko.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  12. beautifullllllllll Ne-Ja
    Thanks for join us at
    {ScrapbookStampSociety DT Member}
    Hope to see you again and goodluck

    Greetings Karin DT Coördinator

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovita je tvoja voščilnica in zelo lepo si uporabila "spotlight" tehniko :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).