petek, 14. september 2018

52 CCT - limeta in ciklama

No ja... po dolgem času sem ujela izziv pri 52 CCT s prazničnimi voščilnicami. Priznam da kar precej zamujam, saj čez poletje nisem naredila niti ene praznične voščilnice. tokrat sem naredila kar serijo - ta barvna kombinacija mi je namreč TOP :).

Dovolj čvekanja, naj fotogarije povedo svoje. Uporabila sem napis in šablono cvetoči božič Najlepšega para. Papir pa je reciklirana embalaža čajne škatlice in kapučina :). Ker so vsi elementi na voščilnicah iz Najlepšega para, se pofočkam tudi v galerijo meseca septembra.



Pri prvih dveh sem se še malo lovila. Tako je na eko kartonu napis bil premalo viden, zato sem g  obrobila z belo barvico. Na fotografiji se vse skupaj bolj slabo vidi. V nadaljevanju sem uporabila temnejšo blazinico in je potem izpadlo popolnoma drugače.







In še ena skupna vseh sedmih. Tale barvna kombinacija je zakon :).


Ostali izzivi:
Crafty sentiments - dies and/or punches
TTCRD - ATG
Addicted to stamps #309-clean and simple

Lep vikend vam želim :)!

Ne-Ja

15 komentarjev:

  1. Beautiful cards, it looks like you are catching up after the summer break. I like it on white and kraft. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne so! Jaz pa kar gledam te barvi in mi sploh ne potegneta, pri tebi sta pa super izpadli!

    OdgovoriIzbriši
  3. Magnifique bouquet, c'est un très joli choix pour ce combo, merci de jouer avec nous chez 52 cct, biz

    OdgovoriIzbriši
  4. včasih so najbolj "nemogoče" brvne kombinaciej najlepše
    super si naredila

    OdgovoriIzbriši
  5. Ta barvna kombinacija se mi zdi "nemogoča" :), a tebi je šlo odlično od rok. Čudovita serija prazničnih voščilnic.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno sta,barvna kombinacija pa je tudi meni zelo všeč
    Lep vikend
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo si se lotila naših vročih barv in naredila čudovito praznično serijo voščilnic :-))
    Hvala, ker sodeluješ na našem izzivu pri 52 Christmas Card Throwdown!

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooo imenitno nasprotje in hkrati bližina. Moram pa priznati, da so meni tiste na eko papirju za odtenek bolj všeč, čeprav sem tokrat tudi sama isto barvno kombinacijo uporabila na beli osnovi ;-)
    Si pa škatlico pošteno napolnila, se ji sploh ne bo poznalo, da se čez poletje ni polnila :-)
    Prijeten teden ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako dobra ideja, božične zvezde, tudi pink so prekrasne!

    OdgovoriIzbriši
  10. So beautiful... love it!
    Thanks for joining us at Crafty Sentiments this week!
    Anna Dt

    OdgovoriIzbriši
  11. O, lušno, se tudi tvoja škatla polni.
    Lepo si jih naredila.

    OdgovoriIzbriši
  12. O ja! Super si se lotila te barvne kombinacije. Meni ni potegnila.😀 No, pa si začela polniti novoletno škatlo. 😀 In to ob čisto pravem času. Jaz začnem s slovenskimi napisi po dopustu. 😀

    OdgovoriIzbriši
  13. What a beautiful project! I love it! Thank you so much for joining us in our challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to seeing you again next challenge.

    Judy TTCRD DT
    Don't Mess With Me, I'm Scrappy {My Blog}

    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Both versions are so pretty!
    Thank you for sharing with Addicted to Stamps and More!
    Susan
    Addicted to Stamps and More
    Calling All Crafters! – My personal Blog!

    OdgovoriIzbriši
  15. Pretty! I love your creations! Thanks for linking up at ATSM!!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).