nedelja, 10. december 2017

Kazalo za Mijo

Ekola, še zadnja domača naloga iz moje strani leti k Tini v peti razred MŠPU, tokrat št.7 - knjižna kazala. Ta projekt je v glavi zorel odkar sem videla video in ker moja mala vsak večer posluša pravljico za lahko noč (ne glede na to kako hripav je moj glas) in še bolj z veseljem premika kazala po svojih knjigah in tudi po mojih... Se je porodila ideja o kazalo zanjo, ki ga bo mogoče celo pustila v knjigi.

Iz trgovinice Najlepšega para sem uporabila Praznične jelenčke in plastično šablono Metulji in zvezde. Vse skupaj pa seveda tudi v galerijo meseca decembra.


Glede na to, da je kazalo narejeno z mislijo na mojo malo vsebuje vse komponente njej ljubih stvari - konje, konje in sem že omenila konje, medvedke pa srčke, pa zvezdice pa metuljčke in perlice in.... Ne vem zakaj sem se sicer odločila za zlato rdečo kombinacijo, recimo temu vpliv prihajajočih praznikov :).



Kazalo je reciklirana tekstilna deklaracija. Na sprednji strani sem dodala platno (tukaj bi se lahko pofočkala tudi pod nalogo št.6) in z zlato strukturno pasto nanesla zvezdice, na drugi strani pa sem zvezdice nanesla kar direktno in s snegom zakrila delne ostanke lepila od nalepke. Pasto sem posušila z grelno napravo, tako so zvezdice dobile 3D obliko oz. so se napihnile :).


Na trak sem dodala "perle" s črkami z njenim imenom in ga okrasila z izseki srčkov, medota in seveda na roke izrezanega jelenčka. Tukaj pa takoj povem da mi ročno rezanje dvojnega šeleshamerja hkrati ni šlo najbolje od rok. Vsekakor nisem zadovoljna z jelenčkom ker mi pokvari celoto :(. Bo treba res začeti počasi razmišljati o kakšni rezalni napravici...  Napis je toplo embossiran na pavz papir, angleški original pa krasi moje kazalo.



Ob Sovici Oki pa je Mija danes zaspala. Misija kazalo uspešno dokončana, samo se bojim da bo hotela še enega za njene knjige ;). Drugače pa tistim ki ne poznate zbirke pravljic Svetlane Makarovič - priporočam 100 na uro :).

Na zadnji strani sem uporabila tudi izseke guglanega konička zato kazalo lepim tudi k Metuljčici in njeni besedni zvezi  gugalni konjiček.

nočko
Ne-Ja

6 komentarjev:

  1. Prikupno in nadvse očarljivo kazalo - naj se dotakne čim več pravljic!
    Pravljičen teden ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepo da ste pravljični, se še zdaj spominjam trenutkov, ki sem jih preživela s fanti ob branju pravljic. Krasno kazalo za Mijo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoje super knjižno kazalo je kot nalašč za pravljice, ki jih je sčarala Svetlana - res so zakon in tudi pri nas se jih je bralo 100/h:). Če želiš, ti z veseljem narežem jelenčke na zalogo, morda si bosta še kaj zaželeli in vama pridejo prav. Kar sporoči mi. Pozdravček in objem obema, Andreja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Andreja, veš da sem takoj za, ti že pišem mail :).

      Izbriši
  4. U, vau, fantastično kazalo! Lepo, da bereta pravljice pred spanjem. Pazi, da ne boš ti zaspala prej, kot tvoja mala navihanka. :-) Konjev pa nisi omenila. :-)))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).