ponedeljek, 9. oktober 2017

CAS za Mojco

Naša vsestranska in multitalentirana blogerska kolegica Mojca je v petek praznovala. Ko sem razmišljala o voščilnici zanjo, sem sprobavala idejo videno na Pinterestu. Vmes sem "vrgla uč" na CRAFT-alnico in odločitev je padla. Ker mi je bila postavitev všečna, sem naredila še par voščilnic na zalogo v različnih odtenkih in ja...celo Oxide sem preizkusila :). Ideja s Pinteresta pa bo morala malo počakati, da se umedi ;).

Ena gasilska :).
Prva je bila Mojčina v viola barvi. Metuljček je embossiran s črnim prahom na pavz papir in potem obrezan na roke. Prilepljen samo na sredini zato da čudovit 3D efekt zaradi zvijanja pavz papirja. Na spodnjem robu je odtis vrtnic in listja (Rayher), kjer sem se igrala z različnimi odtenki distress blazinic. Napisi so kombinacija od Mavelu in Ustvarjalnega dotika.



In še drobna pozornost. Butarica iz sivke je "frišno" pletena, saj moja sivka na oknu še kar cveti. Mojca vse naj, naj še na blogu :)


Tako pa sem se potem igrala, ko je bil Mojčin paketek že na pošti.Vse voščilnice imajo okrašeno tudi notranjost in kuverte. Nekdo si je tokrat vzel čas, se pozna da je Mija v vrtcu in imam 5 minut za svojo dušo ;).






 Izzivi:
CRAFT-alnica # 196 - CAS po skici
Simply papercrafts for all occassions #51 - anything goes
Deep ocean challenge #165-colors of autumn
Lil patch of crafty friends #67 - anything goes
Inspiratio ndestination #135- anything goes
Less is moore #349-hot spicy colours
Fairytale challenge blog #177 decorations inside & outside
Crafting from the heart #178 - anything goes

Huh, očitno se bom morala vzeti v roke in spisati kakšno objavo več, ker mapa "objavi" že poka po šivih. Začeli sva že s pripravami za praznično okrasitev in adventne venčke - moja mala z veseljem pomaga nabirati storže, polžje hišice, šipek, obarvano listje... :) Samo ideje za praznične voščilnice še kar ni - ve ste res ekstra pridne in vse že nekaj delate na to temo... Tole bo za danes vse. Hvala vam, ker ste in za vaš obisk :).

pa pa
Ne-Ja

23 komentarjev:

  1. Krasne so. Lepo si se poigrala z barvami.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna kolekcija metuljev in cvetkov.
    Lepa vsaka posebej
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, nekdo si je dal duška. :-) Zelo lepo si ustvarjala in razveselila Mojco. Super zgleda s črnim prahcem embosiran metuljn na pavsu. Rožice si lepo naštemplala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Saj so vse lepe, pisane ampak....ampak paketek, ki je prišel zame je pa najlepši. Hvala lepa...res si se ekstra potrudila. Kleklana verižica....oooooo ženska, ta pa seka na polno.HVALAAAAAAA!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca, važno da ti je všeč. Pa saj je samo obesek no... Če bi vedela da boš tako preč bi ti naredila celo :).

      Izbriši
  5. This cards are so fabulously done! Many thanks for joining us at Fairytale Challenge and good luck.
    Hugs, Silke

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful sets! Thanks for showing it for the fairytale challenge.
    hugs
    mamapia

    OdgovoriIzbriši
  7. O, lep kupček si jih naredila. Da je bila Mojčina najlepša, pa sploh ne dvomim ;) Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako lepo ... amvrična paleta lahkotnih frfotavih voščilnic! prelepe vse po vrsti :-)
    Lep teden tudi tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. These are a truly amazing set of cards and I love all the different colours that you used on them. There's a little ooooops! You seem to have linked up to a few too many challenges for us at Less is More (we have a maximum of 5 including our own) but I'm really glad I got to see these beautiful cards and I do hope you'll join us again soon xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sharon, I'm so sorry for that mistake. It been awhile, when I last participate on yours challenge. Thank you for notice me and for your comment :)

      Izbriši
  10. What a wonderfull Set of cards! Thank you for joining us at Fairytale Challenge! xx Bianca DT

    OdgovoriIzbriši
  11. Jerneja, hiper produktivna:) in prav vse narejeno več kot odlično. Vsi barvni odtenki so zelo lepi in voščilnice na zalogo ti bodo sigurno prišle prav. Sem vesela, da ti včasih ostane tudi 5 min. zase. Upam pa, da se bosta letošnjega jesenskega druženja udeležili tudi vidve z Mijo - no le pokaži se mi počasi:). Lep pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  12. A pretty design. Looks great in all those different colours. Thank you for sharing them with us this week at Less is More.

    OdgovoriIzbriši
  13. Hahaha si le prišla do svojih 5 minut :) dobro dene ane :)
    Ni kaj reči, lepo si se poigrala z različnimi barvnimi odtenki. Lepe voščilnice so nastale.
    Mojčino veselje pa popolnoma razumem, tvoji klekljarski izdelki so res nekaj posebnega.
    LP, Danica

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo mi je všeč kako si uporabila skico in po izdelkih sodeč ti je skica bila pisana na kožo. Ustvarila si zelo lepo zbirko voščilnic. Hvala, ker ustvarjaš z nami pri CRAFT-alnici.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  15. These are all so very beautiful! What a set! Hugs, Autumn

    OdgovoriIzbriši
  16. Zelo lepe so tvoje CAS voščilnice in krasno si se lotila naše skice :-))
    Vesela sem, ker spet ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  17. Super cute!!! Thank you for joining us at Lil Patch, good luck!!! Amy DT

    OdgovoriIzbriši
  18. Lovely work, thanks for sharing with Crafting from the Heart!

    OdgovoriIzbriši
  19. Beautiful colour combinations have created a fabulous set of cards. Thank you for sharing this with us at Simply Papercraft

    Sharon (Glittertastic)
    DT Member

    OdgovoriIzbriši
  20. Zelo lepa izbira barv in motivov je na tvojih voščilnicah. Lepo te je navdihnila naša skica.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).