sreda, 19. julij 2017

Dremcatcher za Ulo

Sodelavec je postal dedi mali Uli. Ta sodelavec mi je prinesel peresa za Mijin dreamcatcher in si je sedaj zaželel nekja podobnega za svojo vnukinjo. Ker sem vedela, da je tokrat za NJO sem uporabila bolj pisane barve in bela peresa.


Tokrat je obroč je premera cca 10 cm dreamcatcher pa ni klekljan na obroč. Sklekljala sem dve kitice in ju potem ročno ovila oz. vpletla. Ni bilo časa prirediti muštra na manjši premer :(. Notranja roža je melaniran sukanec, ki se preliva iz barve v barvo, zato pride do takega efekta. Všila sem še črke z imenom in luskice v obliki listkov, par prelic in to je to. Upam, da mali Uli nosi samo lepe sanje.

Dane sem malo krajša, enkrat za spremembmo :).

En vroč pozdravček.
Ne-Ja

4 komentarji:

  1. joj, kako je tole luštno, zelo lepo in fajna ideja!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit je! Naj ujame samo najlepše sanje!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit je - naj ji prinese mirne in sladke sanje, pa tebi tudi, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).