četrtek, 17. marec 2016

Miniončki


Danes malo bolj zabavna objava. Voščilnica za malega navihančka, ki je dopolnil eno leto. Tele figurice vključno z risanko so mi svetovne. In ja, ne gledam risank zato ker že preverjam sceno za našo malo žabico, temveč zato ker so mi všeč - svetovne so tele animacije :)!


Za idejami sem malo pobrskala na Pinterestu in jih potem združila v eno. Minionček je dobil še kavbojsko rutko in šibal v kuverto k malemu kavboju :).


Lep sončen pa pa. A sem omenila, da imamo sonček ;)!?
Ne-Ja

14 komentarjev:

  1. Luštni so tile Minjončki. In ja, tudi jaz gledam risanke, ker so mi pač všeč. In je prav zanimivo, ko pridem v kino, midva, pa en kup staršev z otroki, je običajna scena pri nas v Trbovljah ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jerneja, lepo da je v tebi še toliko otroka, da tudi sama uživaš v risankah. Pa tako ali tako moraš pripraviti izbor za tvojo Mijo:). Občutek imam, da je zelo pridna, ker si tudi ti že pridno posegla po ustvarjanju - naj vama uspeva:) Pozdravček, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ta je pa prava za malega navihanca.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sonca nimate več ampak tale Minionček je pa res lušno darilo....sama ga sicer kot risanko ne gledam, ker je pri nas aktualna Maša in medved (to risanko mislim da so delali po moji drugi vnukinji...mala žverca z dolgim jezikom in naspidirana od zjutraj do zjutraj). čao

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa ne, da ti gre na otročje? :-)) Hecam se. Čudovito voščilnico za malega kavboja si ustvarila. Msilim, da bom morala tudi sama pogledati Minione, da vidim, v katero smer se vrti ustvarjanje za otroke. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. super:))) se mi dopade:))) prov hecni so tile minioni:))

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, tudi sama tako zelo rada pogledam animirane filme in tudi čisto običajne risanke. Še slikanice si v knjižnici večkrat sposodim :)
    Svetovni minijonček in zelo lepo narejen. Z rutko je še bolj frajerski.

    OdgovoriIzbriši
  8. Super minionček in z rutko zgleda prav 'nevaren' :) risanke oz animirani filmi pa so zakon :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo simpatičen minijonček je nastal.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  10. Tale minijonček ti je pa več kot uspel, prav lepo si ga izdelala. Hvala ti, da si kljub pomanjkanju časa preletela metuljčico in mi pustila tako lepe komentarje.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).