torek, 9. februar 2016

CAS po dolgem času

Ne boste verjele, ma meni je uspelo narediti prve voščilnice v 2016 :). CAS ni ravno moj stil, vendar mi je ta vzorec padel v uč na Mojčini šatulji za prstan in potem še v trgovini in ja...tole je nastalo.


Odtisi so pobarvani z distressi in gel markerji. V notranjosti se skriva voščilo in po vogalih del osrednjega motiva. Prav tako tudi na kuvertah, vendar so slike izginile neznano kam ;).
 




V tej kombinaciji pa je romala voščilnica k naši Andreji.



Naša šjora je prejšnjo soboto spala kot top in tako je mati imela čas ustvarjati :). Sprašujete me, kdaj mi uspe klekljati poleg Mije - takrat ko mala mrkne in se mati ne more upreti skušnjavi po vrtenju klekljev. Je pa res, da tele broške niso preveč zahtevne in mi jo uspe narediti v času med dvema obrokoma :).

Izzivi:
Alphabet challenge - Y  for "you choose"
Crafting from the heart #98 - anything goes
TTCRD - anything goes

Nočko in hvala ker se ustaviš pri meni :)!
Jerneja

18 komentarjev:

  1. Super so! Je že tako, da če je na voljo manj časa, da se hitreje naredi kakšno stvar...

    OdgovoriIzbriši
  2. Me veseli, da si dobila inspiracijo, predvsem pa tistih 5 minut časa zase, da lahko malo zadihaš. Prav zanimive pridejo te štampiljke tudi v CAS izvedbi (zdaj bo pri tebi res samo še CAS CAS CAS)....meni osebno so te še lepše, tudi krancljanje moraš obvladati. Lepo bodi. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepe voščilnice v vseh barvah. Me veseli, da si uspeš izboriti tudi kaj časa zase in za ustvarjanje.
    Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepe so in fino, da si jih naredila več, vedno prav pridejo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč so mi te tvoje CAS voščilnice in tal ebroška je tudi zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepe so. Čudovito barvaš. In kapo dol za klekljanje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Uau, čudovito: od CAS voščilnic pa do kleklanja.

    OdgovoriIzbriši
  8. U, lepe. :-) Super si pobarvala rožice. Broška pa je itak cukerček. :-) Vsa sreča, da imaš pridno dete in lahko še nam kaj pokažeš. :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Neja, mi je kar srce zaigralo, takrat ko sem dobila tvoje darilo in tudi sedaj, ko sem ga videla na sliki:)Resnično cortna je broškica in lepa kombinacija z voščilnico. Še enkrat en velik hvala in lep pozdravček, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  10. oooo carica:))) zmaga je tvoja:)))
    zelo lepo si tole ustvarila:))) cim vec spanja zelim za princesko in vec moznosti za tvoje ustvarjanje:))

    OdgovoriIzbriši
  11. o, si bila pa pridna, krasen motiv in tako lepo barvanje. ampak tale broškica pa neverjetna, tako popolno ljubka!

    OdgovoriIzbriši
  12. Such beautiful floral cards! This set of cards is just so lovely! Thanks for sharing with us at TTCRD.
    Katrina
    ScrappyHorses.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Prekrasne CAS voščilnice....poseben poklon pa je deležna kleklana broška.

    OdgovoriIzbriši
  14. Beautiful card set. I love the color coordinated sentiments and that you've added a bit of stamping to the envelopes. Thanks for dropping this by to share with us at 613 Avenue Create. We hope to see you again soon!

    Sara
    My Blog

    OdgovoriIzbriši
  15. So pretty!!! Thanks so much for participating in our ALPHABET challenge!!! Can’t wait to see you participate again in our next challenge!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    OdgovoriIzbriši
  16. O, lej jo deklico...
    Lepo je spet videti objavo pri tebi.
    Luštne voščilnice si naredila

    OdgovoriIzbriši
  17. Sehr schöne Karten mit vile Ausdruck. Ganz toll.
    LG Beate

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).