petek, 17. julij 2015

Srebrno-viola eleganca

Vzorec tega kompleta je že viden, barve malo drugačne. Srebrno-srebrna z viola obrobo in zelenim Swarovski kristalčkom. Poleg je ogrlica v enakem barvnem odtenku, vendar sem slikala samo testne verzije, končna pa je žal šla brez foto seanse iz rok, ker sem tik pred zdajci "montirala" izbrano osnovo za ogrlico.


Takole smo testirali... Katero varianto od spodnjih bi izbrale ve?




Naročnica je blestela na bratovi poroki, da pa je bila obleka/izgled dokončno tipi topi, še broška (tokrat je bila v vlogi dodatka na pasu) narejena iz osnove za uhan. Novost pri meni so tudi klobučne igle, tako da broške izpadejo bolj "bogato". Drugače pa je obleka v barvi kristala, tako da dobite predstavo, kako je vse to zgledalo.


In... lastnica s sinovoma - ponosna mami je dovolila objavo slike ;).


Hvala za vaš ogled in cenjen komentar.V naslednjih objavah pa vam pokažem kaj sem "sčarala" vse za to poroko.

pa pa
Ne-Ja

17 komentarjev:

  1. O Neja, sigurno veš, da si umetnica. Delaš take stvari, da človeku jemljejo sapo. Krasen komplet si pripravila in ko bo kakšna situacija, da bi mi prišlo kaj podobnega prav, se ti priporočim. Sem pa resnično navdušena nad tvojimi kreacijami. Lep pozdrav in počohaj tvojo Pumo:), Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super pridna si bila in naredila zelo dosti lepih verižic in uhanov.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  3. Jerneja naredila si krasen kompletek v čudoviti barvni kombinaciji. Ogrlica je wwwaaauuuu...
    Pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  4. Stunning! I am amazed by your talent. Looks so beautiful with the blue dress as a back drop and the chain that was chosen is perfect!

    OdgovoriIzbriši
  5. Klekljan nakit v srebrni barvi mora biti v živo nadvse čudovit. Itak pa mi je tvoj nakit vedno všeč, ne glede na barvo. Lepo bodi, lp.

    OdgovoriIzbriši
  6. Obesek je čudovit, kakor tudi uhančki. Se mi pa zdi, da obesek najbolj pride do izraza na srebrnem obroču. Lepo si okrasila mlado mamico. :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. čudovit nakit in prav neverjetno pride potem tudi v živo, res prav blesti!

    OdgovoriIzbriši
  8. Občudujem tvoje roke, ki obvladajo to umetnost! Krasen nakit in mamici lepo pristoji.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako lepo je pa tole! Res si prava mojstrica! Kapo dol! Glede danih možnosti pa so vse fine in odvisne od tega, k čemu se kombinirajo ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Sama lepota. Kot je Sapfina napisala, glede možnosti kombiniranja z oblačili, so vse krasne. Mamici lepo paše.

    OdgovoriIzbriši
  11. meni je najboljsa na prvi sliki kombinacija:))
    mama je pa prava macka:))) oz. bejba:)))
    ni kej mlada pa lustna:))

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasno prav vse po vrsti. Tista prva varianta na obroču se mi najbolj dopade, se mi zdi, da tako vzorec pride najbolj do izraza. Res čudovite stvari nastajajo izpod tvojih prstov.

    OdgovoriIzbriši
  13. Uau, prav vrhunsko! Res imaš talent! Na prvi slikici se zelo lepo vidi lesketanje uhančkov v soncu, fantastično! :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Katera varianta: definitivno tista z fiksnim obročem. Čipka mora biti napeta, ne sme mahedrati, zato je moja izbira obroč. Spet bom napisala: ČUDOVIT NAKIT. čao

    OdgovoriIzbriši
  15. Pa ti si čist "nora". Super nakit. Ni mi jasno, kdaj imaš čas vse tole ustvarit, ker meni resno primanjkuje ur v dnevu in dni v tednu ;-) Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).