četrtek, 30. oktober 2014

Marija

Naročilo je prišlo - želim Marijo... Groza in strah - tega pa res še nisem klekljala niti nimam primernega muštra. Zagato je rešila bivša soseda (hvala J. :)), ki mi je posodila mušter in wola  - čipka je končana.


Na željo naročnice je avreola zlata, preostala čipka pa bela, zato da bo lažje najti kombinacijo okvirja in podlage. Embalaža je narejena na hitro in samo sugestira okvirjanje, naročnica pa bo potem naredila po svoje. Čipka je vpeta s sukancem, tako da se jo da zlahka odstraniti in namestiti na novo podlago. 


Malo me jezi obraz, vendar mi v parih poizkusih ni uspelo nič boljšega :(. Verjetno bi moral odstraniti en par klekljev in bi šlo potem lažje. Ma sedaj je kar je in načeloma sem zadovoljna.

Pošiljam vam sonček, kjerkoli že ste in karkoli že počnete :)!

pa pa
Ne-Ja

14 komentarjev:


  1. Lep izdelek, lepo darilo. Glede števila klekljev se pa ne sekiraj, to verjetno veš samo ti:)
    LP Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Če bi spustila en par bi mogoče bilo preveč ozko, zato si tole kar dobro naredila. Mi je pa všeč ta navidezen okvir. Kot pravi Andreja....ne sekiraj se...izpadlo je super fino fejst in naročnica je lahko samo zadovoljna. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo izdelana čipka! Daj še meni malce te energije za klekljanje, da bom še letos dokončala verižico, ki jo trenutno delam. ;) Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma ti si pravi mali stručko za vse te izredne želje. :-) Za mene je tole vrhunski izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tako lepo si jo naredila, meni je popolna, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Divim se tvojim čipkanim radovima. Vrlo je lijepa. A sunčeko bi mi dobro došlo, već ga tj.dana nismo vidjeli ovdje.
    LP, Martina

    OdgovoriIzbriši
  7. Niti sanja se mi ne kako to narediš. Vem samo, da je prečudovita. In prav nič ji ne manjka. Popolna je. :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Ta Marijin vzorček je meni že od nekdaj zeloooo všeč in ti si jo čudovito skljekljala ;)))
    Še enkrat...bodi lepo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito klekljano Marijo si izdelala in naročnica je lahko vesela. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Ti se pa resnično lotiš vsakega izziva. Čudovito delo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).